אני רק אניח את זה כאן -
https://www.google.com/?q=cyclists%2...0to%20be%20hit
מתמגנים מחונכים לכו תבדרו לדארווין.
חפרתם.
מישהו סיפר לכם שאופנוענות זה "לא כיף"?
חשבתם שמישהו קונה אופנוע רק כדי שיוכל להכנס לפורום ולהציג את הכיף?
נ.ב.
מכל התגובה ה"רשמית שלך", אקח את זה -
למרות שאני לא בטוח שאתה עוקב אחר החוק הזה ואז למה שאני כן?רק חוק אחד – תפעיל את הראש.
אז נחזור לשידורי הטלויזיה החינוכית -בכביש על תהיה צודק - תהיה חכם.
נכתב במקור על ידי קונילמל
אני רק אניח את זה כאן -
https://www.google.com/?q=cyclists%2...0to%20be%20hit
מתמגנים מחונכים לכו תבדרו לדארווין.
חפרתם.
נראה לי שהעניין פה פוספס לחלוטין.
בנאדם בא וסיפר סיפור אישי. מוסר ההשכל אליו הוא כיוון היה שהמיגון האופטימלי הוא זה שנמצא
בין האוזניים. נדמה לי שאין מוסר השכל טוב יותר מזה.
מעבר לזה, כל אדם חופשי לעשות כרצונו. אחד עם מיגונים,שני בלי. מהשלושה שהצטלמו בסרטון לכל אחד היה קול אחר ונפרד. וזה מקובל ובסדר לחלוטין.
למה כשמישהו לא פועל ומתנהג כפי גישתכם והשקפתכם זה לא בסדר???
למה נראה לכם שהכותב הוא "מעצב דעת קהל"?
למה נראה לכם שדווקא הוא, ולא ההורים או המורים של מי שעולה על דו"ג, הוא המחנך העיקרי ל"תרבות" נהיגה נכונה וראויה?
תפסיקו לשפוט ולנסות להחריב כל דעה וגישה של מישהו ש"לא בא לכם טוב", ותשתחררו קצת. אתם מגיבים פה כמו חבורה של סבתות במועדון גיל הזהב השכונתי.
הכותב בא ללמד שתמיד יש לעשות שימוש ב common sense. הוא עושה זאת בהומור, בכיף, תוך הבאת משנתו וסיפור חייו. לא חושב שזה לא ראוי. חושב שזה כן, אמיץ ופותח את המחשבה לזה שלמרות שמיגון הוא חשוב דווקא מה שיותר חשוב הוא השכל, ואת זה נוטים לשכוח.
אהבתי, אחלה כתבה.
אני הבנתי את התשובה של אריאל בדיוק באותה צורה.
לזה שאני מנסה לכתוב כאן, יש 2 סיבות עיקריות: האחת, שמשעמם לי בשיקום, והשניה היא, שאני מתכחש למותו של פולגז.
כנראה, שהגיע הזמן להפסיק להכחיש. פולגז מת, ולא רק עבר לפלטפורמה אחרת עם שם חדש. ולא סתם אני לא רואה כאן חלק גדול מהאנשים, שעיצבו עבורי את הפורום בפג"ז.
אז תודה לאריאל על ההבהרות. אני אלך להתבייש, שהעזתי לפנות בלי לבקש רשות, לרוכב כ"כ דגול, עם 51 תפרים, ואלך להתאמן על וילי עם כסא גלגלים.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
רחמים עצמיים זה רעל לגוף המחלים
הקטע עם "אני אלך להתבייש על שהערתי לרוכב דגול" נשמע ככה אולי אני טועה
השרשור הזה קצת איבד כיוון,מלדבר על החלקות זנב בפנייה עברנו לדבר על מה אומרת בחירת המיגון של הרוכב על הרוכב עצמו.
מכיף וקליל למייגע ומשעמם תוך שתי תגובות.
בפורום אופנועים אמורים לדבר על אופנועים מה זה משנה הכותרת שבראש האתר?
נחזור לדבר על החלקה לתוך פניה. זה כיף אחושרמוטה.
אבל אני עדיין מחכה למה שיש לאביעד להגיד בעניין..
ציניות וסרקזם הם שני מושגים שונים.
תן לי לעזור לך בגלל שנראה שאתה לא יודע על מה אתה מדבר...
הבחור השתמש בסרקזם,מבין
עכשיו נותר לך לחפש את המשמעות של ציניות במילון ולעולם לא תאלץ להטריד את c881 בשאלות על מושגים שלא ברורים לך כל פעם שיתחשק לך להיות יומרני בפורום אופנועים.
אתה יכול להסיר דאגה מלבך.יומרני - שואף להישגים שאינו יכול לעמוד בהם.
אין לי שאיפות.
ביחוד לא בפורום שכזה.
נכתב במקור על ידי קונילמל
שוב לקח לי קצת זמן, אבל הנה גם לזה הגעתי.
אני חושב שנאמרו פה כמה דרים נכונים, אבל חלק מהדברים שגויים לחלוטין קונספטואלית ומקורם בקו מחשבה שכבר לא נכון לתקופה.
ראשית לעניין המיגון. כמו שוודאי ראיתם בכתבה, גם אני וגם פרדר ממוגנים בחליפת עור מלאה, מגפיים, קסדה וכו'. כשאנחנו רוכבים ומצטלמים ככה אנחנו עושים את זה.
אלסיבוני בחר שלא ללבוש חליפת עור או מעיל, ומבחינתנו גם זה בסדר. זו הדרך שלו, ואנחנו מקבלים אותה. ככה הוא נהנה מעשיית אופנוענות, וזו דרך לגיטימית.
יש פה לדעתנו עניין עקרוני שעליו צריך לתת את הדעת. האם תפקידו של המגזין הוא לחנך רוכבים צעירים ולטעת בהם מודעות למיגון או לדברים כאלה ואחרים? ובכן, פה לדעתנו התשובה היא חד וחלק לא. כמו שכתבתי בשרשור אחר, זה היה נכון לפני 20 שנה, כשמגזין מוטו היה מקור המידע היחיד והוא אשכרה חינך פה דורות של רוכבים והיה מודל לחיקוי. היום אנחנו ב-2015, ואנחנו יכולים להגיד בפה מלא ובלי להתבלבל שני דברים: הראשון הוא שכל רוכב היום חשוף לעשרות או מאות מקורות מידע שונים ומגוונים, וזה נכון לכל תחום, לא רק לאופנועים. בתוך מאות מקורות המידע האלה יש גישות שונות לחלוטין, שחלקן הפוכות. לכן המשקל החינוכי של מגזין ירד משמעותית. אין כבר את אותו המקור היחיד שמהווה אורים ותומים ושמתווה דרך. את זה, אגב, אומרים כל הקולגות שלנו בכל העולם. העניין השני, שקשור לראשון, הוא שחבר'ה צעירים כמעט ולא קוראים מגזינים. תעשו ניסוי - תפסו ברחוב 10 אופנוענים צעירים בני 16 עד 22 ושאלו אותם מה מקורות המידע האופנועניים שלהם. אתם תראו שרובם לא קוראים מגזינים, גם לא באינטרנט. הם עסוקים יותר בלראות סרטוני סטאנטס אמריקאיים ושאר אייטמים שמעלים להם עוד יותר את סף הריגוש הגבוה ממילא.
אז מה נשארנו? עם קבוצה קטנה של הארד-קור, נקרא להם המשוכנעים. אז האם התפקיד של המגזין הוא לשכנע את המשוכנעים? שוב, לדעתנו לא. למשוכנעים השינוי הזה קשה, ואנחנו לחוטין מבינים למה. גם לרובנו במערכת זה קשה. אפילו קשה מאוד. לצאת מהאוטוסטרדה המהירה שכולם רצים בה, לחתוך לשביל שליד ולתת פול גז. לא משהו שאנחנו רגילים, אבל אין ברירה. אם רוצים להמשיך ולעשות מגזין בישראל, חייבים להתאים אותו לרוח התקופה. אגב, בהקשר הזה, כל מי שחושב שאם הוא יקים 'מגזין מקצועי' שפונה להארד-קור האופנועני בארץ עם כתבות עומק איכותיות או טורים ארוכים וטרחניים, קבלו חדשות - במקרה הטוב אתם תהיו עם 500 גולשים קבועים. מזה, חברים, אי אפשר לקיים מגזין.
אני אסכם פה בשני מישורים. הראשון הוא הכיוון של מגזין WheelZ - ברוחנו אנחנו רואים מגזין שבראש ובראשונה כיף להפיק אותו (אנחנו) וכיף לצרוך אותו (אתם). אם לפרוט את זה לנושאים, אז אתם תראו פה במגזים מצד אחד כתבות עומק רציניות, אם זה כתבות טכניות, מבחני עומק, מבחנים השוואתיים וכו', כמו שאנחנו רגילים להפיק מפול גז, אבל מצד שני אתם תראו כם כתבות קלות לעיכול כמו כתבה על עשרת המנועים הגדולים בישראל או כתבת הסליידים, או עוד כמה דברים שיש לנו בקנה (חלק מהם כבר הפקנו ונמצאים בשלבי עריכה כאלה ואחרים). אתם תמשיכו לקרוא פה את יוסי שווץ למשל, אבל זה יהיה לצד כתבה על ווילי'ז או דריפטים. למה? קודם כל כי זה כיף לנו, שנית כי זה כיף לכם, ושלישית, וזו אולי הנרודה החשובה - זו הגישה שעשויה להכניס לאתר דם חדש של רוכבים, שעד היום לא קראו במגזינים. כשהם יהיו באתר ויקראו בו באופן קבוע - אז יהיה לנו הכוח להשפיע באמת על חינוך הדור הצעיר.
השני הוא עניין המיגון של אלסיבוני. כבר אמרתי את זה קודם ואני אגיד את זה שוב לסיכום - לא בא לו ללבוש מעיל? ככה יותר כיף ומגניב לו? אז ככה זה יהיה. לא מקצועי? מקצועי בהחלט, לפי כל קנה מידה מגזיני. אני מציע, בלי שמץ של התנשאות, לכל מי שחושב שזה לא מקצועי, לבדוק מחדש את ההגדרה שלו למקצועיות.
וזהו, שתהיה לכולנו אופנוענות כיפית![]()