ה-X-ADV, קטנוע האדוונצ'ר החדש של הונדה, נחשף כצפוי רשמית בתערוכת מילאנו.
הדבר המעניין ביותר ב-X-ADV הוא הקונספט החדש שכמותו טרם הכרנו. מעין קרוסאובר בין קטנוע לבין אופנוע אדוונצ'ר, עם מנוע הטווין המקבילי של סדרת ה-NC750, כולל הגיר הרובוטי DCT, גלגלי שפיצים גדולים, מתלים ארוכי מהלך ועיצוב ועבודת גוף אדוונצ'רים לגמרי.
בבסיס ה-X-ADV, כאמור, מנוע הטווין המקבילי של סדרת ה-NC750 והאינטגרה בנפח 745 סמ"ק שמפיק כ-54 כ"ס, כשכאן הוא נגיע עם הגיר הרובוטי של הונדה, ה-DCT.
השלדה זהה לזו של ה-NC, אולם יש זרוע אחורית חדשה ומזלג הפוך בשרני, שניהם ארוכי מהלך ומתכווננים. הצמיגים במידות 120/70 ו-160/60, והם מולבשים על חישוקי שפיצים בקוטר "17 ו-"15 בהתאמה. מעניין מאוד. גובה המושב 820 מ"מ, ומתחתיו יש תא אחסון בנפח 21 ליטרים. יש משקף מתכוונן לגובה עם 5 מצבים, כידון עבה מאלומיניום, מגני ידיים מקוריים ולוח שעונים בסגנון אופנועי ראלי.
מבחינת אלקטרוניקה יש מערכת ABS, יש מפתח קרבה חכם, ויש פנסי LED מלפנים ומאחור. כמו באפריקה טווין DCT, גם פה יש מצב D אוטומטי, 3 מצבי S אוטומטיים, ומצב M ידני שבו ניתן להעביר הילוכים על-ידי כפתור בבית המתגים.
זה בהחלט כלי נוסף שעליו אנחנו רוצים לרכב.