בתחילת השנה קיבלנו אבטיפוס, כשבהונדה הודיעו שהוא יעבור לייצור סדרתי ב-2017, והנה אנחנו מקבלים את הגרסה הסדרתית. הונדה חושפת במילאנו את ה-CRF250 ראלי.
אף על פי המראה המרשים ביותר של מכונת ראלי מקצועית, הבסיס המכאני הוא ה-CRF250L, מה שאומר מנוע צילינדר יחיד בנפח 249 סמ"ק שמפיק פחות מ-25 כ"ס צנועים. יחד עם זאת, העיצוב ועבודת הגוף נותנים ל-CRF250 ראלי מראה שכאילו יוצא עוד רגע לכבוש את ראלי הדקאר. מרשים ביותר!
מיכל הדלק גדל ל-10.1 ליטרים, מה שאומר טווח נסיעה של כ-300 ק"מ בין תדלוקים. הבולמים שודרגו, כשמלפנים הותקן מזלג הפוך של שוואה בקוטר 43 מ"מ, הגלגלים בקוטר הנכון של "21 ו-"18, גובה המושב 895 מ"מ, והמשקל 157 ק"ג כולל כל הנוזלים. הדיסק הקדמי גדול יותר ומסוג צף, יש ABS כסטנדרט, כולל ניתוק של הגלגל האחורי, יש מגן גחון, מרווח הגחון גדול למדי, לוח השעונים בסגנון אופנוע ראלי, ויש פנסי LED גם מלפנים.
איזה אופנוע מגניב להסתובב איתו בעיר (וגם לתת גז בשבילים, כמובן). נקווה שיגיע ארצה – אין סיבה שלא.