ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
כשהתחילו לחפור לגלגתי על האופטימים שהעבודות לא יסתיימו ב 2020 וגם לא ב 2021 ואני שוב, מלגלג על חזון התחבורה הציבורית. אף אחד לא יצליח לחפור בגוש דן עם כל העיריות והאוכלוסיות רשת מסועפת של מנהרות או מסילות תוך 5 ולא תוך 10 שנים. לא בסבך הבירוקרטי, האינטרסים ויכולת הספיגה של הציבור. כדי שמישהו בחולון או ראשל"צ יגיע לתחנה כדי לתפוס רכבת לכיוון תל אביב הוא יצטרך... חניון צמוד. זה לא קורה ולא יקרה כי התחנות במרכזי הערים ואין שם מקום לחניונים גדולים וגם כי הם מתכננים ומבצעים בטלאים. כדי להגיע בתחבורה ציבורית לתחנת הרכבת הציבורית יצרכו להקצות נתיבים ולתקוע את הציבור בפקקים אינסופיים. אף ראש עיר לא יתנדב להחמיר את המצב הקיים ולשלם בראשו על קדנציה או 3 קדנציות של פקק חמור מהמצב כיום. אולי בתל אביב עם חולדאי אפשר אבל ראשי עיריות אחרים לא יכולים להעביר גזירות דומות. המשמעות של לסגור את זבוטינסקי בלפור או הרצל לנתיב אחד בשעות העומס היא שאף אחד לא מגיע לעבודה לפני 12:00. הפתרון הנכון הוא תחבורה ציבורית אבל הצורך המיידי חזק יותר.
כל התפיסה שלך בטעות יסודה, הכוונה היא לא לאפשר שימוש בכלל רכבים, היינו תצא מי-ם בתחבורה ציבורית מתואמת דרך רכבת לת"א 35 דקות ובתוך ת"א
תסתובב עם התחבורה הפנימית ותחנות חופפות עד היעד. תושב הרצליה יגיע ללא רכב לת"א ככה בעצם תופחת כמות הרכבים על הכביש.

חניונים חנה וסע הם הטעות הכי גדולה של השנים האחרונות כי הם יוצרים פקקים ביציאות מערי הלינה עד לחניון ובחזרה.