ההונדה CRF250L ראלי היה אחד האופנועים שיצר את הכי הרבה באז בשווקים העולמיים במהלך השנה החולפת כשהוצג כמעין דגם קונספט.

עכשיו כשהוא עבר משלב הקונספט לאופנוע סדרתי יהיה מעניין לראות אם ההייפ היה סתם או שיתורגם להצלחה במכירות.
באופן אישי, אני מהמר על האפשרות השנייה, בתקווה שגם בארץ יראו את היתרונות של אופנוע אדוונצ'ר קטן.

ה-CRF250L הרגיל מקבל מתיחת פנים קלה ועדכונים שונים ועכשיו הוא מוכן לתקל את יורו4.


שני דגמים נוספים לקבל מתיחת פנים הם ה-CB650F וה-CBR650F.