צמד קטנועי הפרימיום של ב.מ.וו – ה-C 400 X וה-C 400 GT – מקבלים ל-2025 עדכוני מנוע, אלקטרוניקה, אחסון ועיצוב, לצד גרסאות חדשות.
בב.מ.וו נכנסו לשוק הקטנועים ב-2011 עם ה-C 600 ספורט וה-C 650 GT, שיצרו נישה חדשה של קטנועי יוקרה. שש שנים עברו עד שה-C 400 X ירד מפס הייצור בשנת 2017 – קטנוע פרימיום בנפח ביניים של 350 סמ"ק. שנה לאחר מכן הוצג ה-C 400 GT כגרסת תיור עם מושב אחר ומיגון רוח משופר. לשנת 2021 קיבלו הצמד לעדכוני יורו 5 של אז עם מערכת E-gas, שיפורים במערכת הבלימה ועדכוני עיצוב.
שנת 2025 בפתח, והמנוע מקבל בהתאם יישור קו לתקנות יורו 5+ ההכרחיות לתקופה הזאת אשר מרחיבות את תקנות פליטת המזהמים בשיטות הדיאגנוסטיקה, בפליטות מזהמים לאורך זמן ובחידוד תקנות הרעש למנועי אופנועים. נתוני מנוע הצילינדר היחיד שבנפח 350 סמ"ק נשארים על 34 כ"ס ב-7,500 סל"ד ו-3.5 קג"מ ב-5,750 סל"ד. מערכת בקרת האחיזה וה-ABS מתרחבת ומאפשרת פעולה גם בעת הטיה, מה שהופך את שני הקטנועים לבטוחים יותר.
צמד הקטנועים מקבלים מסך TFT חדש בגודל 6.5″ כסטנדרט, עם אופציה בתשלום נוסף למסך 10.5″ בגרסת ה-GT בלבד. המסך מאפשר כמובן חיבור לסלולר, והוא כולל בתוכו גם מערכת ניווט בשיטת 'turn-by-turn'. לסלולר מתווסף תא הטענה בשיטה אלחוטית.
גרסת ה-X מקבלת עדכוני עיצוב לחלק הקדמי ולחישוקים, וכן גרסת 'Rugged' חדשה שמוסיפה מושב בשני צבעים, משקף כהה, קליפרים מוזהבים וחישוקים אדומים. גרסת ה-GT תגיע גם ברמת גימור 'Exclusive' עם חישוקים וקליפרים מוזהבים, מושב עם תפרים מוזהבים, משקף 'מעושן', מדרכים שונים מפלדת אל-חלד וצבע מט. נפח האחסון של שתי הגרסאות גדל לשנת 2025 ב-3 ליטרים ל-X ולא פחות מ-12 ליטרים ב-GT. הארגז האחורי האופציונלי גדול יותר בכ-13 ליטרים, הוא כוללו גם תאורה ושקע לטעינה.
דגמי 2025 של הב.מ.וו C 400 X ו-C 400 GT אמורים להגיע לישראל במהלך שנת 2025, במחירים שצפויים להיות מעט גבוהים יותר לעומת 50 אלף השקלים אותה עולה גרסת ה-GT שמוצעת כרגע בישראל.