דף הבית / חדשות / ב.מ.וו: ה-C 400 X וה-GT משתדרגים ל-2025
BMW C400 2025 (13)

ב.מ.וו: ה-C 400 X וה-GT משתדרגים ל-2025

צמד קטנועי הפרימיום של ב.מ.וו - C 400 X וה-C 400 GT - מקבלים לשנת 2025 התאמה לתקנות זיהום אוויר, שדרוגי אלקטרוניקה משמעותיים וגרפיקה חדשה

צמד קטנועי הפרימיום של ב.מ.וו – ה-C 400 X וה-C 400 GT – מקבלים ל-2025 עדכוני מנוע, אלקטרוניקה, אחסון ועיצוב, לצד גרסאות חדשות.

בב.מ.וו נכנסו לשוק הקטנועים ב-2011 עם ה-C 600 ספורט וה-C 650 GT, שיצרו נישה חדשה של קטנועי יוקרה. שש שנים עברו עד שה-C 400 X ירד מפס הייצור בשנת 2017 – קטנוע פרימיום בנפח ביניים של 350 סמ"ק. שנה לאחר מכן הוצג ה-C 400 GT כגרסת תיור עם מושב אחר ומיגון רוח משופר. לשנת 2021 קיבלו הצמד לעדכוני יורו 5 של אז עם מערכת E-gas, שיפורים במערכת הבלימה ועדכוני עיצוב.

מסל TFT חדש, עם אופציה ל-"10.5 ב-GT
מסל TFT חדש, עם אופציה ל-"10.5 ב-GT

שנת 2025 בפתח, והמנוע מקבל בהתאם יישור קו לתקנות יורו 5+ ההכרחיות לתקופה הזאת אשר מרחיבות את תקנות פליטת המזהמים בשיטות הדיאגנוסטיקה, בפליטות מזהמים לאורך זמן ובחידוד תקנות הרעש למנועי אופנועים. נתוני מנוע הצילינדר היחיד שבנפח 350 סמ"ק נשארים על 34 כ"ס ב-7,500 סל"ד ו-3.5 קג"מ ב-5,750 סל"ד. מערכת בקרת האחיזה וה-ABS מתרחבת ומאפשרת פעולה גם בעת הטיה, מה שהופך את שני הקטנועים לבטוחים יותר.

צמד הקטנועים מקבלים מסך TFT חדש בגודל 6.5″ כסטנדרט, עם אופציה בתשלום נוסף למסך 10.5″ בגרסת ה-GT בלבד. המסך מאפשר כמובן חיבור לסלולר, והוא כולל בתוכו גם מערכת ניווט בשיטת 'turn-by-turn'. לסלולר מתווסף תא הטענה בשיטה אלחוטית.

גרסת ה-X מקבלת עדכוני עיצוב לחלק הקדמי ולחישוקים, וכן גרסת 'Rugged' חדשה שמוסיפה מושב בשני צבעים, משקף כהה, קליפרים מוזהבים וחישוקים אדומים. גרסת ה-GT תגיע גם ברמת גימור 'Exclusive' עם חישוקים וקליפרים מוזהבים, מושב עם תפרים מוזהבים, משקף 'מעושן', מדרכים שונים מפלדת אל-חלד וצבע מט. נפח האחסון של שתי הגרסאות גדל לשנת 2025 ב-3 ליטרים ל-X ולא פחות מ-12 ליטרים ב-GT. הארגז האחורי האופציונלי גדול יותר בכ-13 ליטרים, הוא כוללו גם תאורה ושקע לטעינה.

דגמי 2025 של הב.מ.וו C 400 X ו-C 400 GT אמורים להגיע לישראל במהלך שנת 2025, במחירים שצפויים להיות מעט גבוהים יותר לעומת 50 אלף השקלים אותה עולה גרסת ה-GT שמוצעת כרגע בישראל.

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

MY25_PANIGALE_V2S_DINAMICHE _12__UC719966_Mid

חדש בארץ: דוקאטי פניגאלה V2

הדוקאטי פניגאלה V2 של 2025 - אופנוע ספורט חדש עם מנוע חדש הקל יותר ב-15 ק"ג מהדגם היוצא וממלא תפקיד כפול - הגיע ארצה בשתי גרסאות; המחיר: החל מ-130 אלף ש"ח

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן