דף הבית / חדשות / קסדות קאברג: נציגות חדשה בישראל
VERTICAL MATT BLACK/GOLD/ANTHRACITE
VERTICAL MATT BLACK/GOLD/ANTHRACITE

קסדות קאברג: נציגות חדשה בישראל

קסדות קאברג עוברות לייבוא של 'שחורי תקשורת', שמתחילים בשיווק במחירים תחרותיים

חברת 'שחורי תקשורת', המייבאת ארצה את מערכות התקשורת של מידלנד, מודיעה על קבלת הזיכיון לייבוא קסדות קאברג לישראל ואת תחילת השיווק של קולקציית 2020 – ב-20% הנחה.

קסדות קאברג האיטלקיות מיובאות לישראל ומשווקות במחירים דומים למחירים באתרי מסחר לאביזרי אופנועים באירופה ובארה"ב. בתמחור הקסדות הושקעה מחשבה רבה על מנת שמחיריהן יהיו הוגנים ואפשריים לרוכבים מכל קצוות האוכלוסייה. כך לדוגמה, מחיר קסדת הדגל של קאברג, DRIFT EVO, גרסת ההומולוגציה לקסדה שפותחה במחלקת המרוצים של קאברג, בעלת מעטפת קרבון, יעמוד על 1,690 ש"ח.

חברת קאברג נוסדה בשנת 1974 בברגמו שבצפון איטליה. השם Caberg הוא קיצור של Caschi di Bergamo  – בתרגום לעברית 'קסדות מברגמו'. לאורך השנים קאברג פיתחה מגוון קסדות עבור סגמנטים שונים, והייתה לחברה האיטלקית הראשונה (והשנייה בעולם) שהציגה פיתוח עצמי לקסדה נפתחת. במטה החברה נמצאים משרדי ההנהלה, מחלקת הייצור ומעבדת הבדיקות. במעבדה זו מחלקת המו"פ של קאברג אמונה על הבטחת בטיחות מקסימלית ונוחות.

קסדות קאברג מותאמות למספר רב של סגמנטים: סופרספורט, נייקד, דו-שימושי, קרוזר, תיור, אדוונצ'ר, רטרו / וינטג', קפה-רייסר, קטנועים ועוד. החומר ממנו עשויה מעטפת הקסדות נחלק לשלושה סוגים – ABS, תרכובת סיבים, ותרכובת סיבי פחמן (קרבון).

דוגמאות למחירים:

  • קסדת ספורט DRIFT EVO (בתמונה בראש הידיעה) – מחיר 1,290 ש"ח
  • קסדת אדוונצ'ר XTRACE – מחיר 990 ש"ח
  • קסדה נפתחת DUKE II – מחיר 1,190 ש"ח
  • קסדת 3/4 מדגם GHOST – מחיר 1,390 ש"ח

את כל הדגמים והמחירים תמצאו באתר של קאברג בקישור המצורף.

קסדת אדוונצ'ר XTRACE
קסדת אדוונצ'ר XTRACE
קסדה נפתחת DUKE II
קסדה נפתחת DUKE II
קסדת 3/4 מדגם GHOST
קסדת 3/4 מדגם GHOST

אודות מערכת פול גז

מערכת פול גז
המשתמש של מערכת פול גז, ממנו אנו מפרסמים ידיעות כלליות.

עשוי לעניין אותך

2024 KTM RC8C

ק.ט.מ: הזמנה מוקדמת ל-RC 8C של 2024

ה-RC 8C הייחודי של ק.ט.מ, עם המנוע של ה-890 דיוק R ועם מכלולי קצה למסלול, חוזר גם לשנת 2024 ב-100 יחידות בלבד; בשבוע הבא ניתן יהיה לבצע הזמנה מוקדמת

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן