דף הבית / חדשות / דגמי 2024 של Sea-Doo מושקים בישראל
EXPLORER-PRO- (1)

דגמי 2024 של Sea-Doo מושקים בישראל

עופר-אבניר משיקה בישראל את ליין אופנועי הים של Sea-Doo מדגמי 2024, עם שלושה דגמים חדשים והספק של 325 כ"ס

עופר אבניר, יבואנית SEA DOO לישראל, החלה בימים אלו בשיווק אופנועי הים לשנת 2024 עם RXP-X ו-325 RXT X 325 עם 325 כ"ס, לצד גרסת 300 כ"ס של דגם ה- GTR וגרסה חדשה ל-Trixx.

קבוצת עופר אבניר, יבואנית מותג סידו בישראל, החלה בימים אלו בשיווק דגמי 2024 של סידו בישראל ובראשם שלושה דגמי קצה ספורטיביים ובכללם ה-RXT-X RS 325 וה-RXP עם מנוע המספק 325 כ"ס. אליהם מצטרף גם דגם ה-GTR החדש בהספק של 300 כ"ס שמשיק פלטפורמה חדשה, ומציע מאפייני תיור ואמצעי נוחות מתקדמים לעד שלושה רוכבים.

דגמי ה-RXP X RS 325 וה-325RXT X RS מגיעים עם שוקע ורסטילי לאחיזה מושלמת לצד צביעה אדומה-שחורה וחיפויי קרבון בחזית בדגם ה RXP, שמצויד גם במשכך היגוי בעל 3 מצבי רכיבה בהתאם לתנאי הים והמהירות. זאת לצד מערכת ה-TRIM החשמלית לצידוד החרטום ברכיבה מהירה או לרכיבה הדוקה יותר בים סוער ומייצבים. יש מושב ארגונומי 'Ergolock' עם פרופיל צר בעל מיקום עמוק לברכיים המאפשר אחיזה ושליטה הדוקה יותר בכלי, וכן שוקע מסוג 'Hull ST3' בעל יכולת דינמית ומשקל מופחת ב-20% בהשוואה למתחריו. חידושים נוספים מביאים השנה מדחף מלוטש, מערכת בקרת זינוק ובקרת VTS מעודכנת.

ה RXP X RS 325 מיועד לשני רוכבים גוון אדום-מרוצים קלאסי או אפור, חיפויי קרבון במכסה הקדמי ומכלולים ואבזור לשיפור האחיזה של הכלי למים בתנאי ים שונים ועם אחיזה משופרת של הרוכב לכלי. לכלי מנוע ה-1,630 סמ"ק של רוטקס ומפיק 325 כ"ס. השיפור בהספק המנוע מושג בזכות מגדש סופרצ'ארג' חדש, מערכת ניהול מנוע חדשה והעלאת הסל"ד המקסימאלי מ-8,000 ל-8,250 סל"ד לצד בוכנות חדשות ומחוזקות. בנוסף יש לוח מחוונים TFT בגודל  7.8″ עם תצוגה הכוללת פונקציות כגון מהירות, סל"ד, תצוגת VTS, מצבי רכיבה ומצב חסכון בדלק ECO. עוד כסטנדרט – מערכת IBR (שליטה מהכידון בבלימת מהירות ונסיעה לאחור), תא אחסון לנייד ושקע USB, מייצבי צד מתכווננים, מערכת שמע אודיו מלאה של BRP וכידון מרוצים מתקדם. ל-RXP X RS גם משכך היגוי ייחודי להתאמת מצב הרכיבה לתנאי הים והמהירות וזאת תוך כדי תנועה.

ה-GTR X 300 הוא אופנוע ים ספורטיבי המיועד ל-3 רוכבים. הוא מצויד במושבי מרוץ תומכים מסוג 'Ergolock' לתמיכת רגליים וגב ומדרכי רגליים זוויתיים לאחיזה משופרת ברכיבה ספורטיבית, וכידון מרוצים רחב ועם מרכז כובד נמוך ליציבות כיוונית גבוהה. הכלי בעל שוקע המותאם גם לרכיבה במהירות איטית לנוחות מרבית, עם מייצבים ספורטיביים, מערכת טרים משופרת לבחירת זווית החרטום לפי תנאי הים, מערכת קירור מנוע במעגל סגור ללא מי ים, מצערת חכמה, מערכת IBR ומראות עם ראיה רחבה. בנוסף, פלטפורמת טיפוס ושהייה אחורית מרווחת ונוחה. עוד בתפריט לוח שעונים TFT בגודל 7.8″ עם תצוגה רב תכליתית, מערכת שמע מקורית, מצב ECO לחסכון בדלק, אחסון פנימי של עד 180 ליטר, אפשרויות חבור אבזור עם מערכת לינק-Q ושטיחי פרמיום לאחיזת רגליים מעולה.

מחיר ה-GTR X 300 עומד על 145,950 ש"ח, ה-RXT-X 325 על 163,950 ש"ח וה-RXP-X 325 על 165,950 ש"ח. מחירו של ה-SPARK Trixx עומד על 88,950 ש"ח לגרסת ה-2 מקומות ו-91,950 ש"ח לגרסת ה-3 מקומות. המחירים כוללים גרור אמריקאי תוצר Load Rite ואינם כוללים אגרת כושר שייט.

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

SCOOTER SFIDA SR4_Studio_9

ווג: ה-SR4 מקבל מערכת רדאר אחורית ל-2025

הווג SR4 - קטנוע בנפח 350 סמ"ק החולק את הפלטפורמה של הב.מ.וו C 400 GT - יגיע לישראל עם מערכת התראת רדאר אחורית; המחיר: 38 אלף ש"ח

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן