בדוקאטי חושפים את הנייקד הקרבי החדש, הסטריטפייטר V2, הבנוי על בסיס הפניגאלה V2 ומצטרף כאח הקטן של הסטריטפייטר V4.
במסגרת חשיפת ששת הדגמים החדשים שיוצגו בתקופה הקרובה פתחו בדוקאטי עם המולטיסטראדה V2, המשיכו עם הרחבת משפחת דגמי הסקרמבלר, המולטיסטראדה בגרסת הפייקס פיק וכעת עם צמד דגמי סטריטפייטר; אנחנו נתחיל עם ה-V2.
בדוקאטי מאמינים במסורת של אופנוע ספורט בנפח ביניים כאח קטן של הנפח הגדול – ביו היתר מפני שאופנוע ספורט מוקטן נפח מאפשר ליותר אנשים לרכוש אופנוע ספורט של דוקאטי, עם הנראות והעיצוב הבלתי מתפשרים של האח הגדול, וגם עם חבילת ביצועים ואלקטרוניקה ברמה גבוהה. חווינו מיד ראשונה במסלול חרז שבספרד את היכולות של דוקאטי להציע גרסה 'צנועה' יותר עם הפניגאלה V2, שמהר מאוד הפך להיות אופנוע הספורט המועדף עלינו.
מנועו של הסטריטפייטר V2 החדש זהה למנוע הסופרקואדרו בנפח 955 סמ"ק שבפניגאלה V2. ההספק עומד על 150 כ"ס ב-10,750 סל"ד (מעט פחות מ-155 כ"ס של הפניגאלה) והמומנט על 10.3 קג"מ ב-9,000 סל"ד. מרבית המומנט מושג בסל"ד בינוני, כאשר בסטריטפייטר ההינע הסופי קצר יותר מאשר בפניגאלה (15/45 לעומת 15/43) לטובת יותר מומנט ופחות מהירות מרבית, כלומר יותר שימושי בחיי היומיום, או לחלופין – יותר יעיל לווילי'ז.
השלדה היא מסוג מונוקוק מאלומיניום, כשהמנוע מהווה גורם נושא עומס מרכזי. למעשה, השלדה מהווה את תיבת האוויר – שמגיע אליה מצמד הכונסים שבחזית האופנוע. הבולמים הקדמיים של שוואה, מסוג BPF בקוטר 43 מ"מ, הבולם האחורי של זקס, וכולם מתכווננים באופן מלא. יש גם משכך היגוי של זקס, וגם הוא ניתן לכיוון, והזרוע האחורית החד-צדית ארוכה במעט מאשר בפניגאלה. הבלמים של ברמבו, עם דיסקים קדמיים בקוטר 320 מ"מ וקליפרים רדיאליים מדגם M4.32, ויש גם משאבה קדמית רדיאלית בקוטר 18 מ"מ. הסטריטפייטר V2 שוקל 178 ק"ג משקל יבש, ומגיע עם צמיגי פירלי מדגם דיאבלו רוסו IV בקוטר 17″ במידות 120/70 מלפנים ו-180/60 מאחור.
מבחינת אלקטרוניקה, יש חיישן למדידת אינרציה IMU ב-6 צירים, שמאפשר יישום של מערכות האלקטרוניקה והבקרות המתקדמות: ABS להטיה מהדור האחרון, מערכת בקרת אחיזה רב-שלבית, בקרת ווילי ב-3 מצבים, קוויקשיפטר מקורי ל-2 הכיוונים, בקרת בלימת מנוע, פנסי LED היקפיים ומסך TFT צבעוני בגודל "4.3.
מבחינת העיצוב, הסטריטפייטר V2 נאמן לחלוטין לעיצוב הקרבי והרדיקלי של אחיו הגדול, הסטריטפייטר V4, כשגרסת ה-V2 מגיעה ללא הכנפונים של הסטריטפייטר V4 הבכיר – אם כי ניתן להוסיף אותן מקטלוג החלקים.
הדוקאטי סטריטפייטר V2 צפוי להגיע לישראל בתקופה הקרובה. מחירו טרם פורסם.