דף הבית / חדשות / הארלי דיווידסון חושפת את הפאן אמריקה 1250
MY21 Pan America Photography. Riding

הארלי דיווידסון חושפת את הפאן אמריקה 1250

הארלי חשפה את הפאן אמריקה 1250 - האדוונצ'ר הגדול בו היא תולה תקוות גדולות ושאמור להתחרות בדגמים האירופאים הבכירים

הארלי דיווידסון חשפה את הפאן אמריקה 1250 – אדוונצ'ר גדול עם מנוע וי-טווין, 150 כ"ס והרבה אלקטרוניקה. 

הארלי דיווידסון פאן אמריקה
הארלי דיווידסון פאן אמריקה

בהארלי דיווידסון הציגו את הפאן אמריקה 1250 בתערוכת מילאנו של שנת 2019. דגם אדוונצ'ר החדש נכנס ישירות מול דוקאטי, ק.ט.מ וב.מ.וו בפלח שוק פופלרי ורווחי בעולם. לפאן אמריקה מנוע וי-טווין עם תזמון שסתומים משתנה המגיע מסדרת רבולושן-מקס החדשה. הנפח עומד על 1,252 סמ"ק, מקוררי נוזל עם 150 כ"ס ב- 8,750 סל"ד ו-13 קג"מ ב-6,750 סל"ד. המנוע כמובן עומד בתקנות יורו 5. הגרסה הרגילה שוקלת 245 ק"ג כאשר גרסת ה-S הבכירה שוקלת 258 ק"ג וכוללת גם רשימת מגינים ואבזור מכובדת.

השלדה היא מסוג צינורות מפלדה אשר מחוברת – חלקה הקדמי, האמצעי ושלדת הזנב – למנוע עצמו. הכוונה מאחורי זה היא האפשרות להחליף כל חלק בנפרד במקרה של נפילה או תאונה. מבחינת אלקטרוניקה יש כאן את כל המקובל בימינו ועוד. למנוע יש חמישה מצבי רכיבה לאספלט: כביש, גשם וספורט ושני מצבים להתאמה אישית ועוד ארבעה מצבי שטח: שטח, שטח פלוס, שטח להתאמה אישית ושטח פלוס, שמבטל את ה-ABS על הגלגל האחורי ומנטרל את כל הבקרות.

מערכות האלקטרוניקה כוללות מערכת למדידת אינרציה IMU של בוש, ABS להטיה בכמה מצבים, מערכת בקרת אחיזה מתקדמת ומערכות עזר כמו זינוק בעלייה. בנוסף יש בקרת שיוט, קוויקשיפטר, פנסי LED (מתכווננים בפניה בגרסת ה-S) ומסך TFT בקוטר 6.3″ צבעוני ומודרני. לדגם ה-S הבכיר יש גם מערכת בולמים סמי אקטיבית חשמלית, מערכת אופציונאלית להנמכת המתלים ב-5.8 ס"מ כשהאופנוע עוצר, מיגוני שטח ואפשרות לכוון את רגלית הבלם האחורי ללא כלים.

הפאן אמריקה צפוי להגיע לישראל, אך טרם נקבע מחירו. נעדכן בהקדם.

MY21 Model Photography. RA1250 Pan America

MY21 Model Photography. RA1250 Pan America

MY21 Model Photography. RA1250S Pan America Special.

MY21 Pan America Riding Photography

MY21 Pan America Photography

MY21 Pan America Riding Photography

MY21 Pan America Riding Photography

Pan America Cut-Away-Engine

Pan America Cut-Away-Engine

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Romaniacs-2020-006

סבב איטלקי חדש באליפות ההארד אנדורו

לאליפות ההארד אנדורו של 2021 מצטרף סבב איטלקי חדש, אשר בין מארגניו נמצא אנג'לו גמבינו - אנדורו-בלוגר איטלקי שביקר אצלנו

תגובה אחת

  1. Avatar

    מפלצת גדולה וכבדה! בשטח אין מה לחפש עם הדבר הזה ובתנועה עירונית סביר להניח שהוא רחוק מלהיות מציאה ,העיצוב לא משהו בפרט המסכה הזוועתית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO