דף הבית / חדשות / הארלי דיווידסון חושפת את ה-S2 בגרסת מולהולנד
LiveWire S2 Mulholland (2)

הארלי דיווידסון חושפת את ה-S2 בגרסת מולהולנד

המותג החשמלי של הארלי דיווידסון, LiveWire, חושף את גרסת מולהולנד של ה-S2 החשמלי תוך שימוש בחומרים מתכלים בבנייה

ה-LiveWire S2 Mulholland הוא אופנוע חשמלי נוסף מבית הארלי דיווידסון – בקונספט פלאט טראק, שמהווה גרסה נוספת של ה-S2 – עם מנוע שמספק 80 כוחות סוס, טווח רכיבה של 160 ק"מ ושימוש בחומרים מתכלים.

האופנוע החשמלי הראשון של הארלי דיווידסון – ה-LiveWire – הוצג בשנת 2019, בתקופה שבה בהארלי האמינו שנכון עבורם לצאת מגבולות הגזרה של אופנועי הקאסטום והקרוזר המוכרים. הדגם הציג טכנולוגיה, אלקטרוניקה ומכניקה מתקדמות, והוא זכה לביקורות טובות, אך לא שיפר את המאזנים הכספיים של הארלי דיווידסון. בהמשך הוקמה תחת שם הדגם חטיבה חשמלית חדשה, שלא תהיה ממותגת יותר בראשי התיבות של הארלי דיווידסון. הסנונית הראשונה הייתה ה-One, שהוא אותו ה-LiveWire, רק עם שם שונה ונתונים של 105 כ"ס, טווח רכיבה של 235 ק"מ בתוך העיר וכ-150 ק"מ ברכיבה משולבת, ותג מחיר של 22 אלף דולר.

לפני כשנתיים הוצג ה-S2 דל מאר, תחילה בגרסת השקה מוגבלת יחידות ולאחר מכן בגרסה רגילה שמתומחרת בארצות הברית ב-15,500 דולר. לא זול.

LiveWire S2 Mulholland
LiveWire S2 Mulholland

כעת מציגים בהארלי / LiveWire את גרסת מולהולנד, על-שם הדרך המפורסמת בגבעות לוס אנג'לס. הבסיס זהה לדל מאר, כאשר השוני העיקרי הוא בעיצוב. יחידת התאורה והמאותתים מגיעים מה-ONE' כאשר המראות ממוקמות מתחת לכידון כדי לספק וייב של קרוזר לעומת פלאט טראק של הדל מאר, ויש הסבר גם לחוטי הבלימה ורתמות חיווט החשמל הבולטות למטרות עיצוב. בהארלי משתמשים בחומרים ממוחזרים ידידותיים לסביבה, כמו לדוגמה הכנפיים הקדמית והאחורית שעשויות מחומרים ביו-מרוכבים (Bio-Composite), כאשר מגני הרדיאטור ומארזי החיווט עשויים ממחזור של רצועות דיג. המושב היחיד עשוי מסיליקון הניתן למחזור ולא מעור לדוגמה.

עוד שונה הוא מיקום הכידון אשר גבוה יותר ומוטה לכיוון הרוכב עם זוית היגוי שונה. המושב נמוך יותר ובסיס הגלגלים מעט ארוך יותר. הדל מאר מגיע עם צמד חישוקי 19″, המולהולנד עם 19″ מלפנים עם צמיד במידת 120/70 ו-17″ מאחור עם 180/55, חישוקים שונים וצמיגי דאנלופ רואדסמארט IV. המזלג הקדמי של היטאצ'י (HITACHI) בקוטר 43 מ"מ עם יכולות כיול, כמו גם האחורי.

המנוע החשמלי עם סוללת הליתיום בקיבולת של 10.5kWh המספק 84 כוחות סוס, שמביאים את 195 הק"ג של המולהולנד ל-100 קמ"ש בכ-3.3 שניות. טווח הרכיבה המשוער בעיר עומד על כ-194 ק"מ בין טעינה לטעינה, 117 ק"מ מחוץ לעיר על שיוט של 100 קמ"ש וטווח משולב של 146 ק"מ. טעינה מהירה אורכת 78 דקות עד ל-80% ו-142 דקות עד ל-100%. יש בלמים של ברמבו עם קליפרים M4.32 רדיאליים בעלי ארבע בוכנות. כסטנדרט יש ABS להטיה, בקרת אחיזה להטיה וכמובן פנסי LED ולוח TFT.

גרסת מולהולנד של ה-S2 נמכרת בארצות הברית ב-16,000$ וכבר מוצעת לקהל הרחב. אין מידע בשלב זה אם הוא יגיע גם אלינו, ובמציאות של האופנועים החשמליים בישראל – זה לא נראה כך.

LiveWire S2 Mulholland (3)

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

FE-350-2023-3

הוסקוורנה: חנויות 'פופ-אפ' בשטח במאי וביוני

לכבוד 10 שנים למותג הוסקוורנה המחודש בישראל, בעופר-אבניר יפתחו במהלך מאי ויוני חנויות פופ-אפ בשטח - ניתן יהיה לבצע נסיעת מבחן, לרכוש אופנוע ולקבל אותו במקום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן