לצד הברונקס 975, בהארלי-דיווידסון חושפים בתערוכת מילאנו גם את הפאן אמריקה 1250 – האדוונצ'ר החדש והמפתיע של הארלי, שאמור להתחרות באדוונצ'רים האירופאים, ובראשם ה-R1250GS של ב.מ.וו.
כמו הברונקס 975, גם הפאן אמריקה שהוצג הוא קונספט בלבד (גרסה ראשונית שלו הוצגה מוקדם יותר השנה), אולם הוא נראה מוכן לייצור, ולפי הארלי הוא אכן יגיע לייצור כבר במהלך 2020, כשקרוב לוודאי שהוא יהיה זהה למדי לדגם שהוצג בתערוכה.
לפאן אמריקה 1250 מנוע וי-טווין 60 מעלות חדש בנפח 1,250 סמ"ק מקורר נוזל, גם הוא מסדרת רבולושן-מקס החדשה, כשבהארלי טוענים ליותר מ-145 כ"ס וכמעט 12.5 קג"מ. המנוע כמובן עומד בתקנות יורו 5.
מכלולי השלדה נראים איכותיים למדי, כשיש מערכת בולמים אלקטרונית, ככל הנראה גם סמי-אקטיבית, יש מערכת בלמים של ברמבו עם קליפרים רדיאליים, ויש חישוקי שפיצים טיובלס עם צמיגי מישלין ייעודיים עליהם. גם מערכות האלקטרוניקה צפויות לעמוד בחזית הטכנולוגיה, עם מערכת למדידת אינרציה IMU של בוש, ומערכות כמו ABS להטיה בכמה מצבים, מערכת בקרת אחיזה מתקדמת, ומערכות עזר כמו זינוק בעלייה. יהיו כמובן בקרת שיוט וקוויקשיפטר, ויש פנסי LED ומסך TFT צבעוני ומודרני.
העיצוב נראה מצד אחד פונקציונלי מאוד ומתאים לסגמנט האדוונצ'ר, אך מצד שני מסיכת החזית קשה לעיכול, בעלת מאפיינים הארליסטיים מובהקים, וקצת קשה לראות אותה על אופנוע אדוונצ'ר. אולי נתרגל עם הזמן. כך או כך, ההארלי-דיווידסון פאן אמריקה 1250 יגיע לייצור במהלך 2020, ואז גם יתפרסמו הנתונים המלאים כמו המשקל, מכלולי השלדה ומערכות האלקטרוניקה.