בהונדה מעדכנים את צמד ה-CB650R וה-CBR650R, שמקבלים ל-2024 מתיחת פנים עיצובית משמעותית לצד עדכוני אלקטרוניקה, וכן אופציה לקלאץ' האלקטרוני החדש של הונדה – E-Clutch.
חמש שנים עברו מאז עדכנו בהונדה לאחרונה את צמד רבי המכר בנפח 650 סמ"ק – ה-CBR650R הספורטיבי וה-CB650R הנייקד מסדרת נאו ספורט קפה. כעת, ל–2024, מקבלים צמד הדגמים הפופולריים סדרת עדכונים חשובה שהופכת אותם למודרניים יותר – גם בעיצוב וגם במערכות האלקטרוניות.
על בסיס הפלטפורמה הקיימת מקבלים צמד הדגמים עיצוב מחודש מקצה לקצה. ה-CBR650R מקבל עיצוב חדש הנשען על דגמי הספורט הגדולים של הונדה – ה-CBR1000RR-R פיירבלייד וה-CBR600RR החדש שהוצג במקביל. הפיירינג הקדמי מקבל צמד פנסים בעיצוב קרבי ובסגנון אחיו הגדולים, הזנב מתחדד משמעותית ונראה קרבי יותר, וגם שאר מעטפת הפיירינג מתעדכנת למראה אגרסיבי ומודרני יותר. גם ה-CB650R עודכן בעיצוב, עם יחידת פנס קדמי קומפקטית ומודרנית יותר, פנלי צד חדשים וזנב מחודד יותר. גם המושב חדש בצמד הדגמים, ובעל ארגונומיה משופרת.
המנוע נשאר זהה, אולם ניהול המנוע מקבל בקרת אחיזה כסטנדרט. יש גם מסך TFT חדש בגודל "5, המתממשק לטלפון הסלולרי ולאפליקציה של הונדה וכולל מערכת ניווט מובנית. המסך נשלט, כמו בשאר דגמי הונדה החדשים, על-ידי בית מתגים שמאלי חדש.
צמד ה-CB650R ו-CB650R הם האופנועים הראשונים של הונדה שמקבלים את האופציה לקלאץ' האלקטרוני החדש של החברה – E-Clutch. המערכת מגיעה כאופציה בתשלום, ויש כמובן גרסה רגילה ללא הקלאץ' האלקטרוני.
הפלטפורמה המכאנית נשארה זהה לעבר: מנוע 4 צילינדרים בנפח 649 סמ"ק המפיק 95 כ"ס ב-12,000 סל"ד ו-6.4 קג"מ ב-9,500 סל"ד, שלדת אלומיניום, בולמים הפוכים של שוואה מדגם SFF-BP בקוטר 41 מ"מ, צמד דיסקים קדמיים בקוטר 310 מ"מ עם קליפרים רדיאליים, וחישוקי אלומיניום עם צמיגים במידות 180/55ZR17 ו-120/70ZR17. המשקלים: 209 ק"ג ל-CBR ו-205 ק"ג ל-CB (עם קלאץ' אלקטרוני: 211 ק"ג ו-207 ק"ג בהתאמה).
צמד ה-CB650R ו-CBR650R של 2024 צפויים להגיע ארצה במהלך הרבעון הראשון של 2024. מחירים טרם פורסמו.