דף הבית / חדשות / הונדה: ה-CRF250 ראלי לייצור סדרתי!
17YM CRF250 Rally

הונדה: ה-CRF250 ראלי לייצור סדרתי!

על בסיס ה-CRF250L, בהונדה מציגים את גרסת הראלי היפהפייה שהולכת לייצור סדרתי; בקרוב בישראל!

בתחילת השנה קיבלנו אבטיפוס, כשבהונדה הודיעו שהוא יעבור לייצור סדרתי ב-2017, והנה אנחנו מקבלים את הגרסה הסדרתית. הונדה חושפת במילאנו את ה-CRF250 ראלי.

הונדה CRF250 ראלי דגם 2017
הונדה CRF250 ראלי דגם 2017

אף על פי המראה המרשים ביותר של מכונת ראלי מקצועית, הבסיס המכאני הוא ה-CRF250L, מה שאומר מנוע צילינדר יחיד בנפח 249 סמ"ק שמפיק פחות מ-25 כ"ס צנועים. יחד עם זאת, העיצוב ועבודת הגוף נותנים ל-CRF250 ראלי מראה שכאילו יוצא עוד רגע לכבוש את ראלי הדקאר. מרשים ביותר!

מיכל הדלק גדל ל-10.1 ליטרים, מה שאומר טווח נסיעה של כ-300 ק"מ בין תדלוקים. הבולמים שודרגו, כשמלפנים הותקן מזלג הפוך של שוואה בקוטר 43 מ"מ, הגלגלים בקוטר הנכון של "21 ו-"18, גובה המושב 895 מ"מ, והמשקל 157 ק"ג כולל כל הנוזלים. הדיסק הקדמי גדול יותר ומסוג צף, יש ABS כסטנדרט, כולל ניתוק של הגלגל האחורי, יש מגן גחון, מרווח הגחון גדול למדי, לוח השעונים בסגנון אופנוע ראלי, ויש פנסי LED גם מלפנים.

איזה אופנוע מגניב להסתובב איתו בעיר (וגם לתת גז בשבילים, כמובן). נקווה שיגיע ארצה – אין סיבה שלא.

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 47, רוכב על אופנועים 31 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

voge-rally800-(16)_optimized

חדש בארץ: ווג DS800X ראלי – אדוונצ'ר שטח

ה־DS800X ראלי החדש של ווג מגיע לישראל – אדוונצ'ר חדש קרבי לשטח עם חישוקי "21 ו־"18 ובולמים ארוכי מהלך, מנוע טווין עם 95 כ"ס, מיכל דלק גדול וחבילת אלקטרוניקה מקיפה; המחיר: 60 אלף ש"ח

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן