הונדה משדרגת את הדו-שימושי הקטן והפופולרי שלה – ה-CRF250L. הסיבה לכך היא יורו 4, אבל על הדרך ה-L מקבל מתיחת פנים עיצובית יפה.

השלדה ומכלוליה, כולל הבולמים, הבלמים והגלגלים, נשארו זהים לדגם היוצא, אולם עבודת הגוף קיבלה מתיחת פנים עיצובית, וכעת ה-CRF250L נראה מודרני ועדכני יותר. יש גם לוח שעונים חדש, וכן ABS כסטנדרט, שבו ניתן לנתק את פעולת ה-ABS על הגלגל האחורי לרכיבת שטח.
המנוע, סינגל בנפח 249 סמ"ק, מקבל תוספת קטנה של הספק ומומנט בזכות מערכת הזרקת דלק חדשה, תיבת אוויר חדשה ומערכת פליטה חדשה. ההספק המקסימלי עומד כעת על 24.8 כ"ס ב-8,500 סל"ד, והמומנט עומד על 2.3 קג"מ ב-6,750 סל"ד.
ה-CRF250L יגיע כמובן ארצה, ולהערכתנו מחירו יישאר זהה או דומה מאוד לזה של הדגם היוצא.