ליין דגמי המוטוקרוס 2016 של הוסקוורנה נחשף רשמית בהשקה העולמית שנערכת במסלול באדס-קריק בארה"ב.
כמו בליין של חברת האחות – ק.ט.מ, גם להוסקוורנה יש ליין דגמי מוטוקרוס חדש ל-2016, למעשה דור חדש. עיקר השינויים הם בשלדה ומכלוליה – שהשנה הם קלים משמעותית, כולל שלדת זנב חדשה מקרבון, וכן במנוע ובניהול המנוע – כשכל ה-4 פעימות מקבלים מערכת הזרקה חדשה עם בקרת זינוק. וכמובן – יש גרפיקה חדשה – לא רק שינויי מדבקות אלא פלסטיקה חדשה לחלוטין.
קצת יותר בפירוט – מכלולי שלדה
- שלדה חדשה – קטנה, קלה וקשיחה יותר
- שלדת זנב חדשה – עשויה כולה מקרבון וקלה יותר ב-1 ק"ג
- זרוע אחורית חדשה
- משולשים חדשים – מכורסמים ב-CNC
- בולמי 4CS חדשים (ההאסקים לא מקבלים את בולמי האוויר של הק.ט.מ)
- בולם אחורי חדש – קל יותר ב-500 גרם
- דיסקים חדשים של GSK
- כידון PRO TAPER
- גריפים עם נעילה של ODI
- רדיאטורים חדשים
- מיכל דלק חדש – 7 ל'
- חישוקי DID שחורים
- צמיגי דאנלופ MX52
מנועים
- שיפורים קטנים ב-250, 350 ו-450 מרובעי פעימות
- ניהול מנוע חדש של קייהין, גוף מצערת בקוטר 44 מ"מ
- בקרת זינוק לכל ה-4 פעימות במערכת הניהול החדשה
- כפתור לבחירת מפות על הכידון
- מנוע חדש ל-125 – קל יותר
- תיבת אוויר ומסנן חדשים
- מערכת פליטה חדשה ל-4 פעימות
משקלים
- TC125 – משקל 89.1 ק"ג (ירידה של 3.2 ק"ג)
- TC250 – משקל 97.7 ק"ג
- FC250 – משקל 100.1 ק"ג (ירידה של 4 ק"ג)
- FC350 – משקל 101.7 ק"ג (ירידה של 4.7 ק"ג)
- FC450 – משקל 102.4 ק"ג (ירידה של 5.2 ק"ג)
דגמי המוטוקרוס של הוסקוורנה 2016 צפויים להגיע ארצה בשבועות הקרובים על ידי יבואנית הוסקוורנה – עופר-אבניר.