הזירו SR/F החדש מציע בין היתר מסך TFT מודרני המתממשק לטלפון הנייד של הרוכב. עד כאן אין כל חדש, אולם מה שחדש זו הטכנולוגיה של חברת Starcom הישראלית, שפותחת בפני הרוכב עולם חדש של אפשרויות שטרם נראו בממשק אופנוע-רוכב-טלפון ובתקשורת הדו-כיוונית שבין האופנוע לטלפון.
למעשה, מסך ה-TFT מחובר לעולם דרך מערכת IoT (ר"ת Internet of Things). המערכת מחברת את האופנוע לעולם ולרוכב, כשהרוכב יכול לראות באפליקציה ייעודית בטלפון הנייד את כל הנתונים שהאופנוע יכול לספק: מיקום, מהירות, מסלול רכיבה, הספק ומומנט שהיו בשימוש, מצב סוללה, מצב טעינה ונתונים נוספים. בנוסף, המערכת מתריעה במצב של ניסיון גניבה. הרוכב יכול לתת פקודות לאופנוע, למשל על זמני טעינה ועד איזו רמה, ואולי העניין המורכב ביותר – היצרנית יכולה לעדכן גרסה למערכת ניהול האופנוע, בתיאום עם הרוכב, דרך האוויר וללא חיבור חיצוני. זה אומר שלא צריך להגיע למוסך כדי לעדכן גרסה מפני שהעדכון מתבצע דרך הטלפון הניד האישי של הרוכב. פרט לפונקציות הטכניות השימושיות, למערכת של Starcom יש אתר ייעודי שמהווה מעין רשת חברתית, שבו ניתן לשתף מסלולים, לצרף מועדונים וכדומה.
חברת Starcom הישראלית, שבסיס המחקר והפיתוח שלה נמצא בכפר-סבא, מפתחת טכנולוגיות לניטור, מעקב וניהול אוטומטית, ובין היתר היא מציעה מערכות למעקב, למשל אחרי קונטיינרים, וכן פתרונות נעילה אוטומטיים הנשלטים מרחוק ומאפשרים אין-סוף אפשרויות. במסגרת השת"פ עם זירו, חברת Starcom מפתחת את כל התקשורת החיצונית של האופנוע – כאמור ממחשב האופנוע ומסך ה-TFT, דרך האפליקציה לטלפון הנייד, ועד השרת של זירו העולמית, כשהמערכת בזירו כוללת גם יחידת מעקב פנימית המותקנת באופנוע עצמו. החברה מספקת גם את האפליקציה לטלפון הנייד, שדרכה כאמור ניתן לשלוט בפרמטרים של האופנוע, וכן לתקשר עם זירו העולמית – למשל לצורך עדכון גרסה.
בעתיד צפויה המערכת להיות מותקנת באופנועים נוספים – גם של זירו וגם של יצרניות נוספות. בנוסף, בחברה מתכוונים להרחיב את תחום התקשורת הדו-כיוונית בין האופנוע בפרט וכלי הרכב בכלל לבין הטלפון הסלולרי ויצרניות האופנועים והרכב.