לשנת 2020 מקבל הנינג'ה 650 של קוואסאקי עדכונים ושיפורים שמחזקים את הקשר עם שאר הנינג'ות במשפחה.
הנינג'ה 650 של קוואסאקי הוא למעשה גלגול מודרני של ה-ER-6F מבית היצרן היפני, בעל מנוע טווין מקבילי בנפח 649 סמ"ק, בדומה לזה שמצוי בוורסיס 650 וב-Z650 של קוואסאקי. הוא אופנוע מתחילים בסיסי יחסית המעוצב ברוח אופנועי הספורט הקרביים של קוואסאקי, כשעל בסיס המנוע הוותיק נבנה אופנוע מעודכן יותר לתקופה, כזה שמשאיר אותו רלוונטי עבור רוכבים שמחפשים אופנוע כניסה או אפילו אופנוע ביניים (למבחן של הגרסה האחרונה – לחצו כאן).

לשנת 2020 בקוואסאקי מעדכנים ומשדרגים מספר נקודות. בראש ובראשונה העיצוב מתחדד, מתחזק ומתקרב לאחיו ביחידה המובחרת, הלא הוא הנינג'ה ZX-6R, וגם הגרפיקה מתעדכנת ומקבלת את סכימת הצביעה של KRT – קבוצת המרוצים של קוואסאקי. יחידות התאורה מקבלות טיפול LED, מסך TFT מעודכן כולל מצב הילוכים, חיווי להעברת הילוך, חיווי ECO לרכיבה חסכונית וחיבור לטלפון. בקוואסאקי מדגישים גם את המושב המרופד יותר.
הנינג'ה יוצג באירופה עם צמיגים יותר ספורטיבים מבעבר – דאנלופ ספורטמקס רואדספורט 2. מבחינת מכלולים, בקוואסאקי לא מציינים שינויים, כלומר מדובר על אותה הפלטפורמה – מנוע טווין מקבילי המספק 68 כ"ס ו-6.7 קג"מ, ושלדה ומתלים שגם כן יישארו זהים.
הנינג'ה 650 יקבל שתי גרסאות נוספות: גרסת פרופורמנס עם אגזוז אקרפוביץ', מושב קשיח יותר ומשקף קדמי כהה, וגרסת תיור שתגביה את המשקף הקדמי, תרכך את המושב ותיקי אוכף. ההנחה היא שהמחירים יישארו באותה הרמה – שעד כה היו בסביבות ה-50 אלף ש"ח, עם תוספת מסוימת לשני הדגמים האחרים, המאובזרים יותר. נעדכן במועד ההגעה לישראל והמחירים המדויקים כשיתקבלו.