דף הבית / חדשות / וינס – איטלקי 250 סמ"ק דו-פעימתי למסלול
VINS

וינס – איטלקי 250 סמ"ק דו-פעימתי למסלול

צלילים וריחות של פעם עם יצרן איטלקי שמייצר שתי גרסאות של אופנוע קרב דו-פעימתי; קבלו את Vins Motors

מה דעתכם על שני יוצאי פרארי, שפיתחו במאראנלו אופנוע דו-פעימתי בנפח 250 סמ"ק, בגרסה שמיועדת רק למסלול ואחת עם רישוי כביש? 

לאחר מספר דגמי תצוגה, חברת Vins Motors נוסדה בשנת 2017 עם האג'נדה למשקל נמוך – או Powerlight בשפתם – עם מטרה לרדת מ-100 ק"ג. דגם ה-Duecinquanta, שזה 250 באיטלקית, נושא מנוע וי-טווין שתי פעימות (שמבוסס כנראה על זה של האפריליה RS250 GP), מוזרק דלק. צמד הצילינדרים בזווית של 90º ביניהם ומקוררים בעזרת מערכת קירור כפולה. למנוע גל ארכובה בשיטת סיבוב נגד (Contra-Rotating) – שהיא טכניקה בה החלקים של גל הארכובה מסתובבים בכיוונים מנוגדים סביב הציר המשותף, בדרך כלל כדי למזער את השפעת הג'יירו. ההערכות מדברות על כ-80-70 כ"ס ומשקל של פחות מ-100 ק"ג (אין עדיין נתונים רשמיים לגרסה זו). השלדה בתצורת מונוקוק מקרבון, כמו גם המזלג הקדמי הייחודי. המחיר הנקוב: 40,000 אירו.

לגרסה המיועדת רק למסלול – Duecinquanta Competizione – יש מנוע מוגדל בנפח 288 סמ"ק המפיק 75 כ"ס על 99 ק"ג. המהירות המרבית המוצהרת היא 230 קמ"ש. מחירו קופץ לעומת אחיו ל-50,000 אירו. גרסה זו נצפתה לאחרונה במבחנים במסלול אלמריה בספרד.

אנחנו רוצים!

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

MotoGP-Motegi-2019-002

MotoGP מוטגי: מרקז – רוכב מעולם אחר

מרקז שולט באופן מוחלט במוטגי וזוכה לניצחון נוסף, קוארטררו הוא הרוקי המצטיין של עונת 2019, רוסי ממשיך לדעוך ולהתקשות, האופוזיציה של מרקז רדומה, ועקבותיו של לורנזו בכלל אבדו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO