בטריומף יציגו בקרוב גרסת פיירינג מלא של הטייגר ספורט 660, אשר ככל הנראה תיקרא דייטונה 660.
בתחילת שנת 2022 הציגו בטריומף את הטייגר ספורט 660, כגרסת ספורט-תיור בנפח בינוני שאמורה להתחרות ישירות מול הימאהה טרייסר 700 הפופולרי. הטייגר ספורט 660 מבוסס על גרסת הנייקד – הטרידנט 660 – עם אותו המנוע ואותם המכלולים, ועם מיכל דלק גדול יותר ומיגון רוח.
תמונות ה'ריגול' מספקות מבט אל גרסה שלישית על בסיס הפלטפורמה, אשר תתחרה ישירות כנגד הימאהה R7, ההונדה CBR650R, קוואסאקי נינג'ה 650, והאפריליה RS660. נתוני המנוע, המכלולים והאלקטרוניקה צפויים להיות זהים לשני האחים, כאשר המשקל המלא יעלה במעט בגלל מעטפת הפיירינג המלאה. הכידון צפוי לשבת נמוך יותר במשולשים לטובת תנוחת רכיבה ספורטיבית יותר, כשגם הרגליות ינועו מעט לאחור. אין עוד נתונים לגבי הגרסה הספורטיבית, אשר ככל הנראה תקרא דייטונה 660, אך בטריומף צפויים לחשוף אותה בחודשים הקרובים. מעניין אם הם מתכננים גם על גרסת אדוונצ'ר על-בסיס הפלטפורמה.
מנוע הטריפל בשורה בנפח 660 סמ"ק, מפיק 81 כ"ס ב-10,250 סל"ד ו-6.5 קג"מ ב-6,250 סל"ד, עם מצמד מחליק, ואופציה לקוויקשיפטר. מערכת ניהול מנוע כוללת מצב כביש ומצב גשם, המשנים גם את הפרמטרים של בקרת האחיזה, שיכולה גם להתנתק לגמרי.
השלדה עשויה מצינורות מפלדה, ומערכת הבולמים מורכבת ממזלג הפוך של שוואה SFF בקוטר 41 מ"מ מלפנים עם מהלך של 150 מ"מ, ובולם יחיד של שוואה מאחור בעל אפשרות לכיוון עומס קפיץ. מערכת הבלימה של ניסין מציעה צמד דיסקים בקוטר 310 מ"מ עם קליפרים בעלי שתי בוכנות, זאת יחד עם חישוקי 17″ עם צמיגי כביש.
מערכות האלקטרוניקה זהות כוללות מערכת ניהול מנוע עם מצערות חשמליות, בקרת אחיזה הניתנת לניתוק, לוח מחוונים המשלב תצוגת TFT ו-LCD עם חיבור לאפליקציית 'My Triumph' (בתוספת תשלום) המאפשרת ניווט, חיבור לבלוטות' המאפשר גם חיבור של מערכת מוזיקה, ניווט וצילום גופרו, מאותתים המתבטלים אוטומטית ופנסי LED היקפיים.