דף הבית / חדשות / אופנועי BSA: בקרוב הקאמבק?
bsa

אופנועי BSA: בקרוב הקאמבק?

חברת מהינדרה ההודית רכשה את המותג הבריטי הוותיק BSA; בקרוב אופנועים חדשים של המותג הקלאסי?

למותג הבריטי BSA יש מקום של כבוד בישראל. האופנועים הבריטיים הקלאסיים נוטפי השמן היוו חלק מהבסיס הדו-גלגלי בישראל. אופנועי BSA בנפחים 500 ו-350 סמ"ק נשארו בישראל אחרי המנדט הבריטי בארץ, וחלק מהם מסתובבים על כבישי ישראל עד היום – במצב שיפוץ כזה או אחר. אפילו החוויה הדו-גלגלית הראשונה של הח"מ הייתה על BSA, עליו נלקח לסיבוב כשהיה ילד, וירד מהאופנוע כשכולו רועד מוויברציות ומהתרגשות.

בשבועות האחרונים רכשה מהינדרה, חברת ענק הודית, את המותג BSA, בכוונה להחזירו לחיים. לא ברור אילו אופנועים תייצר החברה – האם על בסיס אותם BSA-ים של שנות ה-40 וה-50 רק מודרניים יותר ומתאימים לתקופה, או שאולי אופנועי רטרו מודרניים יותר שרק נראים 'של פעם'. כך או כך, מהינדרה שימה על המותג לא פחות מ-3.4 מיליון פאונד, שהם כ-4.1 מילון דולר. הסכום הזה מעיד על כוונות רציניות מצד מהינדרה, כך שקרוב לוודאי שבשנים הקרובות נראה אופנועים הודים עם המותג הבריטי. מזכיר לכם מותג אחר?

אין פרטים נוספים, אולם אנחנו מרשים לעצמנו להמר שהכלים של BSA, כשלייצאו לשווקים, ישווקו גם בשוק האירופאי. אם יש יבואן מקומי שרוצה להחזיר קלאסיקה בריטית-ישראלית לכבישי הארץ – זה הזמן ליצור קשר עם ההודים.

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

KTM-790-ADV-2024-Test-029

ק.ט.מ מודיעה על הרחבת תקופת האחריות מ-2024

בד.ל.ב מוטוספורט מודיעים על הרחבת תקופת האחריות לדגמי ק.ט.מ הגדולים החל מ-2024, ובמקרים מסוימים אף להכפלתה ל-4 שנים

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן