מוטו 24, יבואנית אופנועי ווג לישראל, מודיעה על הגעתו לארץ של ה־DS800X ראלי החדש.

ה־DS800X ראלי הוא אופנוע חדש לגמרי מבית ווג, והוא מיועד לספק יותר יכולות שטח מאשר ה־DS900X שהכרנו בישראל. נתחיל עם מנוע הטווין המקבילי החדש מבית לונסין (בעלי הבית של ווג) בנפח 798 סמ"ק עם 95 כ"ס ב־9,000 סל"ד ו־8.25 קג"מ ב־6,500 סל"ד. למנוע גל־זיזים עילי כפול וזווית בת 270° בין פיני גל הארכובה, ויש גם קלאץ' מחליק.
הבולמים של קאיאבה מאפשרים כיול וכוללים מהלך גלגל של 200 מ"מ מלפנים ו־190 מ"מ מאחור. מרווח הגחון עומד על 220 מ"מ וגובה המושב על 850 מ"מ בתצורה הסטנדרטית. החישוקים הם במידות שטח, כלומר 21″ ו־18″, עם צמיגי פירלי סקורפיון ראלי STR. הבלמים מתוצרת ניסין. מיכל הדלק מכיל 24 ליטרים של נוזל ומעמיד את נתון המשקל המלא על 213 ק"ג.
מערכות האלקטרוניקה והבקרות כוללות ABS ובקרת אחיזה הניתנות לניתוק, שני מצבי ניהול מנוע, מסך TFT בגודל 7″ עם קישורית לסלולר דרך אפליקציה ייעודית, פנסי LED היקפיים, בקרת לחץ אוויר בצמיגים. מבחינת האבזור יש רגלית אמצע, פנסי ערפל ומיגונים מקוריים.
היבואן גם מפרסם את מחירי הטיפולים:
טיפול 1,000 ק"מ (הרצה) – 700 ש"ח
טיפול 6,000 ק"מ (קטן) – 800 ש"ח
טיפול 12,000 ק"מ (קטן) – 800 ש"ח
טיפול 18,000 ק"מ (קטן) – 800 ש"ח
טיפול 24,000 ק"מ (גדול) – 1,390 ש"ח
מחירו של הווג DS800X ראלי נקבע על 59,900 ש"ח.
FullgaZ אופנועים, קטנועים וכל מה שגז


הבולמים לא באמת ארוכי מהלך , מרווח הגחון 220 בעייתי לשטח שהוא יותר משבילים , מרווח טיפולים כל 6,000
נראה יותר מכוון כביש משטח
אלפונס ועל פי כן תראה מבחן של קריס נורתאובר מבייק וורלד מה הוא אומר עליו ומה הוא עושה איתו .מהלך בולמים זה לא הכל ,ישנה גם איכות ההידראוליקה ,אם כבר אני מודאג יותר מהפיואלינג שקראתי בעל מקום שבטורים נמוכים ובמהירות איטית הוא עצבני וקופצני עקב היורו 5 פלוס שהסינים עדיין קצת מתקשים בכיוונון.וזה שקוראים לו ראלי לא באמת הופך אותו לראלי ורוב הרוכבים של כלים כאלו למעט מעטים ,90 אחוז בכביש.
מחכים בכיליון עיניים למבחן השוואתי בין הmtx 800 לווג ראלי ,הגיע הזמן להחליף את הטנרה מס 2 שלי.