דף הבית / גריד / הוסקוורנה: ה־FS450 מתעדכן ל־2026
FS 450 2026_01

הוסקוורנה: ה־FS450 מתעדכן ל־2026

אחרי השינויים של שנת 2025, בהוסקוורנה מציגים עדכונים לדגם 2026 של מכונת הסופרמוטו למסלול – ה־FS450

אחרי עדכוני השלדה בשנה שעברה, בהוסקוורנה מציגים ל־2026 דגם עוד יותר מעודכן של ה־FS450 – אופנוע הסופרמוטו התחרותי – עם נגיעות במנוע, במערכת הנשימה ובמערכת הפליטה.

בהוסקוורנה מעדכנים לשנת 2026 את מכונת הסופרמוטו התחרותית למסלול, ה־FS450, אחרי הדור החדש שהוצג לפני שלוש שנים אשר קיבל מזלג חדש בשנה שעברה. ה־FS450 הוצג לראשונה בשנת 2016, והוא יושב כמובן על פלטפורמת ה־FC450 – המוטוקרוס 450 של הוסקוורנה.

הוסקוורנה FS450 דגם 2026
הוסקוורנה FS450 דגם 2026

כאמור, בשנה שעברה הותקן מזלג WP XACT בקוטר 48 מ"מ בטכנולוגיית קארטידג' סגור (Closed Cartridge), שהחליף את בולם האוויר (AER) בדגם הקודם. בנוסף, כיסויי רדיאטור עם עיצוב חדש ומיקום ורגליות רוכב קטנות יותר, למניעת שפשוף באספלט. מושב הרוכב קיבל 5 מ"מ נוספים של גובה (בנקודתו הנמוכה ביותר) לשיפור התנועתיות של הרוכב, והתווסף ציפוי חדש של הזרוע האחורית לשיפור עמידותו של מוביל השרשרת.

לשנת 2026 מעדכנים בהוסקוורנה את מערכת ההזרקה, יש תיבת אוויר חדשה ומערכת פליטה שקטה יותר לטובת תקנות הרעש הקשוחות יותר במסלולים באירופה וארצות הברית. יש גם מכסה רדיאטור חדש וצינורית דלק חדשה וחזקה יותר.

בסיס המנוע נשאר זהה, כאשר מדובר על מנוע ארבע פעימות בעל צילינדר יחיד בנפח 449.9 סמ"ק, אשר מספק 63 כ"ס. המנוע מורכב בשלדה בזווית מעט שונה מאשר בדגם המוטוקרוס על־מנת להוריד את מרכז הכובד. מבחינת אלקטרוניקה יש בקרת אחיזה מתנתקת, בקרת זינוק, ושני מצבי ניהול מנוע המופעלים מהכידון. יש גיר בן חמישה הילוכים, כאשר מערכת ההילוכים כוללת גם קוויקשיפטר להעלאת ההילוכים מההילוך השני עד החמישי, והוא ניתן לביטול בלחיצת כפתור על הכידון. יש גם תפעול מצמד הידראולי של ברמבו, כשהקלאץ' עצמו של סוטר (Suter) כולל מערכת נגד נעילת גלגל. בלמי הברייקינג כוללים קליפר רדיאלי בעל 4 בוכנות ודיסק קדמי צף בקוטר 310 מ"מ, וכן דיסק אחורי בקוטר 220 מ"מ. חישוק האלפינה הקדמי בקוטר 16.5″, כשעליו צמיג במידה 125/75, ומאחור יש חישוק בקוטר 17″ וצמיג במידה 165/55. ה־FS450 מגיע עם צמיגי סליקס של מצלר Racetec SM K1, הייעודיים לרכיבת סופרמוטו תחרותית. המשקל עומד על 108.9 ק"ג (1.3 ק"ג יותר מהדגם הקודם).

נשק המסלול של הוסקוורנה אמור להגיע לישראל, ברישוי אפור כמובן, ועם הגרפיקה החדשה לשנת 2026. אין עדיין מחיר עדכני בישראל לדגם החדש.

FS 450 2026_07

FS 450 2026_08

FS 450 2026_02

FS 450 2026

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Yamaha FZ8 Fazer (3)

נוסטלגיה: ימאהה FZ8 – באמצע

בתחילת העשור הקודם בימאהה ניסו לצאת מזהות הנפחים הקבועה והציגו את ה־FZ8 ואת אחיו בעל חצי הפיירינג ה־FZ8 פייזר; שניהם לא הרשימו כמו דגמי ה־600 וה־1,000

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן