דף הבית / חדשות / טריומף: עדכונים ל-TF 250X של 2026
TF_250X_MY26_2235

טריומף: עדכונים ל-TF 250X של 2026

בטריומף מעדכנים לשנת 2026 את אופנוע המוטוקרוס החדש, ה-TF 250X, עם נגיעות במנוע, בבולמים ובגרפיקה

לקראת שנת 2024 הציגו בטריומף לראשונה בתולדותם את ה-TF 250-X – אופנוע מוטוקרוס בנפח 250 סמ"ק. שנתיים אחרי הוא כבר זוכה לעדכונים.

טריומף TF 250-X דגם 2026
טריומף TF 250-X דגם 2026

הנציג הראשון של טריומף בתחום המוטוקרוס, שהקדים את גרסת ה-450 סמ"ק ואת גרסאות האנדורו שהוצגו לאחרונה, כבר בן שנתיים. ה-TF 250-X משלב תצורת מנוע של ארבע פעימות בנפח 250 סמ”ק עם הזרקת דלק וקירור נוזל. מבחינת נתונים יבשים, יש לבוכנה מהלך של 52.3 מ”מ, קוטר קדח של 78 מ”מ ויחס דחיסה של 14.4:1. הבוכנה עצמה עשויה מאלומיניום מחושל, ויש שסתומים מטיטניום קל משקל שמאפשרים עבודה בסל"ד גבוה. יש ציפוי DLC לחלקים הנעים להפחתת החיכוך שיוצר חום ובזבוז אנרגיה, וכיסויי צד ממגנזיום קל משקל. למערכת ניהול המנוע אופציה למספר מפות המשנות את אופי המנוע, לצד שליטה על פרמטרים שונים באמצעות אפליקציה ייעודית ('MX Tune Pro app'), שמשפיעים על בקרת האחיזה, בקרת הזינוק והקוויקשיפטר.

השלדה, משולשי ההיגוי והזרוע האחורית של האופנוע עשויים אלומיניום. מערכת המתלים מתוצרת קאיאבה מורכבת ממזלג הפוך בקוטר 48 מ”מ עם מהלך גלגל של 310 מ"מ, יחד עם בולם אחורי עם מהלך גלגל של 305 מ”מ. שני הצדדים מאפשרים כיוון מלא, כולל אופטימיזציה של שיכוך כיווץ איטי ומהיר בבולם האחורי. מערכת הבלימה מתוצרת ברמבו עם דיסק יחיד בקוטר 260 מ”מ וקליפר כפול בוכנות מלפנים, ודיסק בקוטר 240 מ”מ וקליפר בעל בוכנה אחת מאחור. בנוסף יש כסטנדרט כידון Pro Taper ACF עם סיבי פחמן וחישוקי D.I.D מאלומיניום הנועלים צמיגי פירלי סקורפיון MX32. בסיס הגלגלים עומד על 1,492 מ"מ, גובה המושב על 960 מ"מ, מיכל דלק המכיל 7 ליטרים, והמשקל המלא עומד על 104 ק"ג.

לשנת 2026 מחליפים בטריומף את תיבת האוויר ואת המפלט לטובת שיפור תגובת המצערת והעברת הכוח. מערכת ניהול המנוע מקבלת עדכון בהתאם. בנוסף יש מצמד חדש וחזק יותר של 'Exedy'. בטריומף מדווחים כי גם מערכת הבולמים מקבלת כיול חדש לטובת אחיזה משופרת בפניות. מיקום המצבר משתפר ונגיש יותר, וחלונית בדיקת השמן שונתה. יש כמובן גם גרפיקה מעודכנת.

בשלב זה אין כוונה לייבא לישראל את אופנועי המוטוקרוס של טריומף.

TF_250X_MY26_0034

TF_250X_MY26_6126

TF_250X_MY26_6056

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

701 Enduro 2026 and 701 Supermoto 2026

הוסקוורנה: 701 אנדורו וסופרמוטו חדשים ל־2026

לאחר עדכון דגמי המקור של ק.ט.מ, בהוסקוורנה מציגים בהתאם דגמים מעודכנים לצמד האופנועים מסדרת ה־701 ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן