צילום: רונן טופלברג
בעופר-אבניר מחזקים את תכנית החזרה לאופנועים – Back To Bikes – שהחלה בחודשים האחרונים עם תכניות ייחודיות לאופנועי אדוונצ'ר, לאופנועי נייקד ולאופנועי הוסקוורנה. כעת משיקים באבניר 6 דגמי אופנועים חדשים, כשכולם מתומחרים בצורה אטרקטיבית יחסית לסגמנט.
קובי גילון, סמנכ"ל השיווק של החברה, מציין שבמסגרת החזרה לאופנועים שמים באבניר את הלקוח במרכז, ומציעים בנוסף לאופנועים תכניות מקיפות כמו מימון, טרייד-אין, שירות ואביזרים נלווים לכל אחד מהכלים שבתכניות.
אז מה חדש בארץ?
מאפריליה אנחנו מקבלים בראש ובראשונה את ה-RSV4RR – הסופרבייק של אפריליה עם מנוע ה-V4 שעבר שדרוג ל-2015 וכעת הוא חזק יותר (201 כ"ס ו-11.7 קג"מ), קל יותר, ומציע מערכות אלקטרוניקה מתקדמות יותר כמו ABS למרוצים. מחירו נקבע על 147,000 ש"ח.

עוד אופנוע שקיבל שדרוג משמעותי ל-2015 הוא הטואונו, שבמקור נבנה על בסיס ה-RSV4R. כעת הוא מקבל תוספת של 100 סמ"ק למנוע ה-V4 שלו, שמעלה את ההספק ל-175 כ"ס. עוד מקבל הטואונו מתיחת פנים משמעותית, שיפור ארגונומיה, ואלקטרוניקת aPRC מעודכנת. מחירו נקבע על 113,000 ש"ח.

דגם שלישי של אפריליה שהושק היום רשמית הוא הקאפונורד 1200 שמחירו נקבע על 125,000 ש"ח. על הקאפונורד כבר רכבנו, ועל הרכיבה הראשונה שלנו תוכלו לקרוא כאן.
מסוזוקי אנחנו גם מקבלים שלושה דגמים מעניינים. הראשון הוא ה-GSX-S1000 – הסטריטפייטר 1,000 סמ"ק שבנוי סביב מנועו של הג'יקסר 1000. הוא מגיע עם מערכת הזרקה מתקדמת, מערכת בקרת החלקה בעלת שלושה מצבים, וכן מערכת ABS. מחירו נקבע על 95,000 ש"ח.

דגם נוסף החשוב מאוד לשוק הישראלי הוא הסוזוקי ויסטרום DL650XA – הגרסה האדוונצ'רית של הויסטרום 650. האופנוע מגיע עם חישוקי שפיצים בתצורת טיובלס, שינויי עיצוב במקור, סט ארגזי 'הפקו בקר', וכמובן מערכת ABS. מחירו נקבע על 80,000 ש"ח.

אחרון מסוזוקי הוא האינאזומה 250 בגרסת הפיירינג – GW250F, שמחירו נקבע על 38,000 ש"ח.

מעניין מה הם חושבים לעצמם עם האינזומה במחיר הזה…