הוסקוורנה חושפת היום (ג') את ליין דגמי המוטוקרוס של 2017. כזכור, בשנה שעברה הציגה הוסקוורנה – במקביל לק.ט.מ בעלת הבית – דור חדש לחלוטין של אופנועי מוטוקרוס. השנה עובר הליין מקצה שיפורים קל, והציפייה היא לדגמי האנדורו של 2017, שאמורים להחליף דור וליישר קו עם דגמי המוטוקרוס.

אז מה חדש השנה בדגמי המוטוקרוס של הוסקוורנה?
השינוי העיקרי נמצא השנה בבולמים הקדמיים. את בולמי ה-4CS של 2016 מחליפים בולמים קדמיים של WP מדגם AER בקוטר 48 מ"מ. אלו בולמי אוויר חדשים של WP שהופיעו לראשונה בדגמי המוטוקרוס של ק.ט.מ בליין 2016.
שינויים נוספים
- משולש עליון חדש מכורסם ב-CNC
- תושבות כידון חדשות
- כל דגמי ה-4 פעימות מקבלים בקרת אחיזה, כמו בק.ט.מ
- כל דגמי ה-4 פעימות מקבלים מתג לבחירת מפות ניהול מנוע
- תושבות מנוע חדשות לחלקו העליון – מאלומיניום במקום מפלדה
- רגלית בלם חדשה – ארוכה יותר ב-10 מ"מ
- רפידות בלם אחוריות מחומר שונה
- קרבורטור חדש ב-TC125 – מיקוני TMX בקוטר 38 מ"מ
- צמיגי דאנלופ MX-3S לכל הדגמים
- גרפיקה חדשה לכל הדגמים – הכחול הפך ללבן

דגש ניתן השנה ל-TC250 – הדו-פעימתי הגדול בליין המוטוקרוס של הוסקוורנה, שמקבל השנה מנוע חדש – קומפקטי וקל יותר, שמוריד את משקל האופנוע, עוזר למרכוז מסות, וכן יעיל וחזק יותר – כך על פי הוסקוורנה. פרט לכך מקבל ה-TC250 צניג אחורי ברוחב 110 מ"מ במקום 100 מ"מ בעבר.
בימים הקרובים גם ק.ט.מ תציג את דגמי המוטוקרוס של 2017, כשקרוב לוודאי שהשיפורים בליין הדגמים יהיו מקבילים לאלו שקיבלו ההוסקוורנות. אין פה מהפכה וגם לא ציפינו שתהיה, שכן רק בשנה שעברה הוצג הליין החדש. העניין המרכזי השנה יהיה סביב דגמי האנדורו של ק.ט.מ והוסקוורנה – מכיוון שכאמור מדובר בדור חדש של אופנועים. נמשיך לעדכן.