דף הבית / חדשות / קוואסאקי חושפת את ה-Z400 הנייקד
Z400 ABS

קוואסאקי חושפת את ה-Z400 הנייקד

הקוואסאקי Z400 יושב על הפלטפורמה של הנינג'ה 400 החדש, עם עבודת גוף של נייקד מודרני ויעיל

גם האופנוע הזה היה צפוי, וכבר נחשף בתמונות 'ריגול' פה ושם ברשת: קוואסאקי חושפת היום במילאנו את ה-Z400 – הנייקד הקטן החדש שמחליף את ה-Z300 הוותיק.

קוואסאקי Z400 - לא רק בירוק!
קוואסאקי Z400 – לא רק בירוק!

בדיוק כמו ה-Z300 והנינג'ה 300, גם ה-Z400 יושב על הפלטפורמה של הנינג'ה 400 החדש שהוצג בשנה שעברה. בבסיסו מנוע טווין מקבילי בנפח 399 סמ"ק שמפיק 45 כ"ס, והוא מגיע עם קלאץ' מחליק. משקלו של ה-Z400 עומד על 167 ק"ג כולל נוזלים, גובה המושב 785 מ"מ, נפח מיכל הדלק החדש 14 ליטרים, והצמיגים – כמו בנינג'ה 400 – במידות 110/70R17 מלפנים ו-150/60R17 מאחור. מכלולי השלדה פשוטים למדי עם מזלג קונבנציונלי בקוטר 41 מלפנים ובולם יחיד עם כיוון עומס קפית מאחור, ובלם קדמי בקוטר 310 מ"מ עם קליפר צף. יש כמובן ABS כסטנדרט.

לוח השעונים מסוג LCD, בקורלציה מלאה לשאר דגמי קוואסאקי, ויש פנסי LED כפי שהאופנה מחייבת – כולל בפנס הראשי.

ה-Z400 יגיע כמובן ארצה, ואף צפוי להיות להיט מכירות. הערכתנו הוא יעלה כ-40 אלף ש"ח, אולם מחיר רשמי טרם פורסם.

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 47, רוכב על אופנועים 31 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

Bimota BB1-2

נוסטלגיה: בימוטה BB1 סופרמונו – מנוע של ב.מ.וו

הבימוטה BB1 סופרמונו היה ועודנו הסינגל היחיד של היצרנית האיטלקית, שלקחה את מנוע הרוטקס של ב.מ.וו ובנתה סביבו חתיכת אופנוע איכותי ויפה

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן