דף הבית / חדשות / ק.ט.מ: ה-690 SMC ואנדורו חוזרים לייצור
KTM-690-SMC-R-008

ק.ט.מ: ה-690 SMC ואנדורו חוזרים לייצור

ק.ט.מ מחזירה לייצור את צמד ה-690 - ה-SMC R הסופרמוטו והאנדורו R, שניהם משודרגים ומתאימים לתקופה

כמו שכתבנו כבר בסוף ספטמבר, בק.ט.מ מחזירים לייצור את ה-690 אנדורו R ו-SMC R, זאת אחרי שנה שבה הם לא יוצרו. צמד הדגמים, היושבים על פלטפורמה כמעט זהה, יגיעו כדגמי 2019 כשהם משודרגים ומתאימים לתקנות זיהום האוויר שבגינן הופסק ייצורם.

ק.ט.מ 690 SMC R
ק.ט.מ 690 SMC R

צמד הדגמים המחודשים, שהוצגו לראשונה ב-2007 והושקו בפברואר 2008 בדור הראשון שלהם, מקבלים כעת את הגרסה האחרונה ל מנוע ה-LC4 בנפח 690 סמ"ק. הוא מפיק 74 כ"ס, והמומנט המרבי עומד על 7.5 קג"מ ב-6,500 סל"ד, וכמו באח מבית – ההוסקוורנה 701 – המנוע צפוי להיות חלק במיוחד, בין היתר בזכות המצערת החשמלית שמאפשרת 2 מצבי ניהול מנוע – כביש וספורט, וכוללת גם בקרת אחיזה. בנוסף, מיכל הדלק, שיושב בשלדת הזנב, גדל בנפחו ב-1.5 ל' ועומד כעת על 13.5 ליטרים של דלק. בשני הכלים תיבת הילוכים בת 6 מהירויות, וקלאץ' מחליק בתפעול הידראולי עם קוויקשיפטר, ושניהם מקבלים עיצוב חדש ומודרני יותר. שני הכלים גם מטופלים בארגונומיה ומקבלים מושב חדש וכן פלסטיקה חדשה.

ק.ט.מ 690 אנדורו R
ק.ט.מ 690 אנדורו R

ה-690 SMC R מגיע עם מזלג של WP מדגם APEX בקוטר 48 מ"מ, מתכוונן באופן מלא ועם מהלך של 215 מ"מ. מאחור יש בולם יחיד של WP, גם הוא עם כיוונים מלאים, ועם מהלך גלגל של 240 מ"מ. חישוקי השפיצים הם מסוג טיובלס ללא פנימית, ועליהם צמיגים ספורטיביים במידות 120/70R17 ו-160/60R17. גובה המושב עומד על 890 מ"מ, והמשקל הכללי עומד על 147 ק"ג ללא דלק. הדיסק הקדמי בקוטר 320 מ"מ עם קליפר רדיאלי של ברמבו, ויש מערכת ABS מתקדמת היעילה גם לפניות.

בגרסת האנדורו תמצאו מזלג של WP בקוטר 48 מ"מ מדגם XPLOR ובולם יחיד של WP מאחור, שניהם עם מהלך של 250 מ"מ. הדיסק הקדמי בקוטר 300 מ"מ עם קליפר צף של ברמבו, ויש מערכת ABS עם אופציה לרכבת שטח שבה פעולת ה-ABS על הגלגל האחורי ניתנת לביטול. גובה המושב עומד על 910 מ"מ, המשקל 146 ק"ג, והצמיגים במידות 90/90-21 ו-150/70-18.

ה-690 SMC R וה-690 אנדורו R צפויים להגיע שניהם ארצה, קרוב לוודאי בסביבות פברואר 2019. מחירים טרם פורסמו, אך שניהם יגיעו גם כשהם מוגבלים ל-47.6 כ"ס לרישיון נהיגה A1 (באירופה A2).

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

Voge 300 Rally Action

מודעה: מוטו 24 מחפשת רוכבי שטח חובבים ואמיצים

במוטו 24 מציעים מספר מסגרות לרוכבים חובבים המעוניינים להתמקצע על ווג 300 ראלי החדש - אדוונצ'ר קטן עם יכולות שטח גבוהות

3 תגובות

  1. Avatar

    יש לי דיוק 690 ואני מאוהב בו אבל חשבתי לקנות את ה SMC R. הוא כלי מדהים שנותן פאן שלא יתואר אבל וואחד מכוער… נראה כאילו עוצב בשלוחה של שנקר במחנה קלאנדיה.

  2. Avatar

    יגיעו לשוק בפברואר 2019, לא 2018

  3. Avatar
    לורן שייפר

    שכחת לציין את הקוויקשיפטר ובקרות האחיזה שנוספו…
    https://www.ktm.com/en/news/int/ktm-ready-for-anything-in-2019/

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן