ב-CFMOTO מציגים בתערוכת מילאנו 2022 את ה-300CL-X – גרסת חדשה למשפחת אופנועי הרטרו עם מנוע סינגל בנפח 292 סמ"ק.
סדרת ה-700CL-X נחשפה בתערוכת מילאנו של 2019, והגיעה לארץ בשנה האחרונה. זוהי סדרת אופנועי רטרו-מודרני הכוללת שלוש גרסאות – הריטייג' בסגנון סקרמבלר, אדוונצ'ר, וגרסת ספורט. המנוע הוא טווין מקבילי בנפח 693 סמ"ק, אשר נשען על הטכנולוגיה של מנועי ה-650 וה-400 של CFMOTO.
כעת מציגים בחברה הסינית את גרסת ה-300 סמ"ק, אשר ממוקמת מעל גרסת ה-250 סמ"ק שאינה מגיעה לאירופה, ויושבת על הפלטפורמה המוכרת של ה-300 SR. יש כאן מנוע סינגל בנפח 292.4 סמ"ק עם 4 שסתומים וצמד גלי-זיזים, המפיק 29.2 כ"ס ב-8,750 סל"ד ו-2.57 קג"מ ב-7,000 סל"ד, ומגיעה עם מצמד מחליק ושישה הילוכים.
מכלולי השלדה גם מקבילים לדגמי ה-300 המוכרים, וכוללים מזלג הפוך בקוטר 37 מ"מ וזרוע אחורית מאלומיניום עם בולם יחיד, וחישוקי אלומיניום בקוטר "17 עם צמיגים במידה 110/70 מלפנים ו-150/60 מאחור. הדיסק הקדמי בקוטר 292 מ"מ עם קליפר רדיאלי, ויש מערכת ABS דו-ערוצית של קונטיננטל. יש גם פנסי LED היקפיים ומסך TFT צבעוני המתממשק אל הטלפון הנייד. ל-300CL-X גובה מושב של 795 מ"מ, בסיס גלגלים של 1,365 מ"מ, מרווח גחון של 150 מ"מ, מיכל דלק בנפח 14.5 ליטרים ומשקל מלא העומד על 155 ק"ג.
ה-CFMOTO 300CL-X צפוי להגיע לאירופה ולישראל במהלך שנת 2023. מחיר טרם פורסם, אך הוא צפוי להיות מתחת ל-26,000 ש"ח של ה-300SR הספורטיבי.