דף הבית / חדשות / חדש בישראל: סוזוקי DL1050RJ ויסטרום
Suzuki-Vstrom-1050de-2023-20

חדש בישראל: סוזוקי DL1050RJ ויסטרום

הויסטרום DL1050RJ החדש של סוזוקי מגיע לישראל עם גלגל קדמי בקוטר 21″, חישוקי שפיצים, מהלכי מתלים ארוכים ואלקטרוניקה עדכנית; מחירו 106 אלף ש"ח

עופר-אבניר, יבואנית סוזוקי לישראל, מודיעה על הגעתו ארצה של הסוזוקי ויסטרום DL1050RJ – עם חישוק 21″ מלפנים ואוריינטציית שטח.

הסוזוקי ויסטרום 1050 הוצג בסוף שנת 2019 בשתי גרסאות, שקיבלו עיצוב חדש לחלוטין ברוח ה-DR BIG המיתולוגי. המנוע הוגדל ל-1,037 סמ"ק, הותאם לתקנות יורו 5 והפיק 107 כ"ס, כאשר במקביל קיבל שדרוגי אלקטרוניקה ואבזור. שתי הגרסאות כללו את ה'רגיל' המתאים יותר לשימוש כביש עם חישוקים יצוקים במידות 19″ ו-17″ ואת גרסת ה-XT המאובזרת, אשר כללה חישוקי שפיצים טיובלס ואופציות אבזור נוספות לעומת הגרסה הרגילה. בשנה שעברה הציגו בסוזוקי עדכונים לשתי הגרסאות, וכן את גרסה חדשה – ה-RJ (מוכר גם בשם DE), אשר מחליפה את ה-XT האמור.

סוזוקי ויסטרום 1050 ו-1050DE
סוזוקי ויסטרום 1050 ו-1050DE

בסוזוקי מייעדים את גרסת ה-RJ לשימושי שטח קלים, ולכן השינוי הבולט הוא מידת החישוק הקדמי – 21″ עם צמיג במידה 90/90. בסוזוקי לא הסתפקו בכך והאריכו את בסיס הגלגלים ב-40 מ"מ ל-1,595 מ"מ באמצעות זרוע אחורית ארוכה יותר, וכן האריכו את מהלך בולמי הקאיאבה ב-10 מ"מ מלפנים (ל-170 מ"מ) וב-9 מ"מ מאחור (ל-169 מ"מ מהלך גלגל). מרווח הגחון טיפס ב-25 מ"מ משמעותיים ל-190 מ"מ, וגובה המושב עלה בהתאם ל-880 מ"מ (855 מ"מ בגרסה הרגילה), כשהוא אינו מתכוונן. בנוסף, ראש ההיגוי שינה זווית מ-64° ל-62.7°, רגליות הרוכב רחבות יותר, והכידון התרחב ב-40 מ"מ. שינויים אלו הוסיפו 5 ק"ג למשקל, שעומד כעת על 252 ק"ג (242 בגרסה הרגילה).

אין שינויים בנתוני המנוע, כאשר צמד הצילינדרים בנפח 1,037 סמ"ק ממשיכים לספק 107 כ"ס ב-8,500 סל"ד ו-10 קג"מ ב-6,000 סל"ד. שסתומי הפליטה חדשים, חלולים ומלאים בסודיום, כשמעל טמפרטורה של 90° הסודיום הופך לנוזל ועוזר בהפחתת חום. יחסי ההעברה של ההילוכים שונו, כשהראשון והשישי ארוכים יותר וההילוך השני קצר יותר.

יש עדכונים אלקטרוניים בשתי הגרסאות, כאשר את מסך ה-LCD הישן מחליף צג TFT מודרני בגודל 5″. לויסטרום התווסף קוויקשיפטר לשני הכיוונים, כשיש מצערות חשמליות, ארבעה מצבי ניהול מנוע כולל מצב 'G' חדש לשטח, בקרת אחיזה רב-שלבית, ABS להטיה בשני מצבים, בקרת זינוק בעלייה ועוד.

מחירו של הסוזוקי ויסטרום DL1050RJ נקבע בישראל על 105,970 ש"ח.

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

SCOOTER SFIDA SR4_Studio_9

ווג: ה-SR4 מקבל מערכת רדאר אחורית ל-2025

הווג SR4 - קטנוע בנפח 350 סמ"ק החולק את הפלטפורמה של הב.מ.וו C 400 GT - יגיע לישראל עם מערכת התראת רדאר אחורית; המחיר: 38 אלף ש"ח

תגובה אחת

  1. Avatar
    קול-בי קריינות ודיבוב

    106 אלף ש"ח????? לא הגזמתם בכלל. בשביל אופנוע לנסוע לסופר ולחזור?
    נראה לי שאתם חושבים שאתם יכולים לעמוד בשורה אחת עם הטובים. :)
    שטויות, העיקר שהכלי סחיר. אם בכלל. לא?! מהות הישראליות.
    חבר'ה, תתקדמו.

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן