הרוקט 3, המפלץ שנושא מנוע טריפל אורכי בנפח 2,458 סמ"ק, מתחזק ל-180 כ"ס, משחק קצת עם הארגונומיה ומוסיף את השם 'Storm' (סערה) למשחק.
בשנת 2019 חשפו בטריומף את הפאוור קרוזר האימתני שלהם – הרוקט 3 TFC. מפלץ שנושא מנוע טריפל אורכי בנפח 2,500 סמ"ק ומספק 179.5 כ"ס ב-7000 סל"ד ו-22.4 קג"מ ב-4000 סל"ד. דגם ה-TFC אזל מהמלאי, ומספר חודשים לאחר מכן חשפו בטריומף שני דגמים נוספים שנכנסו ליצור סדרתי: R ו-GT. השם רוקט התחיל בשנת 2004 ולשנת 2024 – 20 שנים עגולות לאחר מכן – הדגם מקבל רענון והוספת שם לחיים ארוכים – סערה / סטורם.
מנוע הטריפל הגדול (2,458 סמ"ק) מקבל יישור קו לתקנות ניהול זיהום האוויר העדכניות יורו 5+. התהליך מאפשר להוסיף עוד קצת כוח, כאשר ההספק הסופי עולה ל-180 כ"ס ב-7,000 סל"ד ועוד קצת מומנט לכמעט 23 קג"מ (22.94 למדייקים) ב-4,000 סל"ד. הרוקט 3 מגיע עם מערכת ה-IMU של קונטיננטל וחיישנים המאפשרים שליטה על ה-ABS ובקרת האחיזה בפניות. כמו כן, מצערות חשמליות ומערכת בקרה עם ארבעה מצבי ניהול מנוע – כביש, גשם, ספורט ואישי.
עוד חדש הם חישוקי האלומיניום עם 10 חישורים – 17″ מלפנים עם צמיג במידה 150/80 ו-16″ מאחור עם צמיג במידה 240/50 – העוזרים להפחית במעט את המשקל המלא, שמגיע ל-320 ק"ג בגרסת ה-GT (מעט פחות בגרסת ה-R עם 317 ק"ג). לשנת 2024 יש גם צבעים חדשים. ההבדל בין שתי הגרסאות, אגב, הוא שה-GT, כשמו כן הוא, נועד יותר למרחקים ארוכים ובעדיפות לזוג. המנוע, שלדה ושאר המכלולים זהים לדגם ה-R, אך פה הכידון מוטה קדימה במספר מעלות, וכך גם הרגליות. המושב נמוך יותר ב-23 מ"מ, ויש מסיט רוח קטן מלפנים וידיות מחוממות.
המנוע עצמו משמש כגורם נושא עומס, ובמרכז שלדת האלומיניום עובר ציר חיבור חלול שמכיל את תיבת האוויר. מלפנים יש מזלג שוואה מתכוונן בקוטר 47 מ"מ ובלמי ברמבו מסיביים עם צמד דיסקים קדמיים בקוטר 320 מ"מ וקליפרים M4.30 Stylema, כשמאחור – יחד עם הזרוע האחורית החד-צידית – יש דיסק בקוטר 300 מ"מ וקליפרים מסוג M4.32. ישנה גם מערכת לזינוק בעלייה ומניעת דרדור בירידות, בקרת שיוט, מפתח קרבה, דור שני למסך ה-TFT של טריומף עם קישורית בלוטות', ומצלמת גופרו הנשלטת מהכידון.
דגמי 2024 של הטריומף רוקט 3 סטורם R ו-GT צפויים להגיע לישראל, כאשר המחירים עד כה התחילו מ-225 אלף ש"ח וכעת צפויים להיות מעט יקרים יותר.