דף הבית / ציוד / מבחני ציוד / ציוד במבחן: כפפות נשים Chikara מבית Held
SAMSUNG CSC

ציוד במבחן: כפפות נשים Chikara מבית Held

הפעם במדור - כפפות רכיבה ייעודיות לנשים; וגם האם נשים באמת צריכות כפפות רכיבה ייחודיות?

  • יתרונות: ייעודי לנשים, איכות חומרים, עמידות, מחיר
  • חסרונות: מיגון לא מושלם
  • שורה תחתונה: כפפת נשים ייעודית לכף יד נשית, איכותית ועמידה, מתאימה לרוב עונות השנה
  • מחיר בארץ: כ-500 ש"ח
  • מחיר בחו"ל: כ-350 ש"ח לפני משלוח
  • יבואן: א.ד מוטורספורט
כפפות נשים Held Chikara
כפפות נשים Held Chikara

על היצרנית הגרמנית Held כבר סיפרנו כאן (מבחן למעיל קיץ Amarillo, וגם כפפות Air Stream II). הפעם נעסוק בכפפות נשים, וספציפית בכפפה הנקראת Chikara. אבל קודם לכן, האם נשים בכלל צריכות כפפות מיוחדות? ובכן, התשובה היא בהחלט כן. מבנה יד שונה עם אצבעות דקות יותר, הרצון הממוצע לגדל ציפורניים, וכמובן העובדה שהיצע המידות שונה – מאפיינים אלו גורמים להרבה יצרניות ציוד רכיבה לפתח ליין מיוחד לנשים בלבד, הכולל כמובן את כל המאפיינים האלה. כפפת נשים היא צרה יותר, האצבעות ארוכות יותר ויש מקום בקצה האצבעות לציפורניים באופן שאינו מותח את הכפפה או מפעיל לחץ מיותר על האצבע.

הכפפות בסקירה הן בנות שנה, וכפי שניתן להתרשם מהתמונות הן נשתמרו טוב, מלבד לכלוך מובן מאליו. על קו האצבעות הזרת והקמיצה מחוברות יחדיו, מה שמקטין את הסיכוי שהאצבעות האלה תיפרדנה ותישברנה במקרה נפילה. על האצבע המורה של כפפת שמאל יש מגב קטן מגומי לניגוב גשם ממשקף הקסדה, כמו שאופייני ל-Held. מעל המפרקים יש מגן גדול מפלסטיק עם כמה כונסי אוויר.

כף היד, בצורה מאוד אופיינית לליין הדגמים של Held, עשוי מעור קנגורו, עם עמידות גבוהה לשפשוף בזמן החלקה ועם נוחות ורכות טובים יותר משל עור פרה. זה משפר את הטקטיליות והתחושה של המגעים.

משולבת בעור קנגורו
משולבת בעור קנגורו

על כרית כף היד יש סופרפבריק – בד עם פלטות קרמיות בעל כושר החלקה גבוה, אבל הוא לא גדול במיוחד ואין מתחתיו כרית סופגת אנרגיה. ובכל זאת – זה הרבה יותר טוב מההיצע הקיים לכפפות עור מלאות לנשים.

על הזרוע יש מגן גומי עבה וסגירה עם שני סקוצ'ים, להתאמה מלאה ליד. למרות המגן הגדול, ניתן ללבוש את הכפפה גם מעל וגם מתחת למעיל, כתלות בעיצוב המעיל עצמו.

פנים הכפפה עשוי מבד מנדף זיעה, וכל גב היד והאגודל מרופדים בשכבה נוספת של קבלאר. למקרה והעור ייפרץ, הקבלאר ישמש כמיגון נוסף.

דבר הרוכבת: "הכפפות אצלי מעל לשנת שימוש והן נשתמרו ממש יפה בלי ששום דבר ייפרם או יתקלף. כל הכפפות שמדדתי בטרם הקנייה היו רחבות מדי או שלחצו על הציפורניים, וכאן לא הייתי צריכה להתפשר. למרות שהן ממוגנות יחסית לממוצע, קל מאוד ללבוש ולהוריד אותן במהירות ובלי מאמץ. אני משתמשת בהן בכל השנה והן מעולות כל עוד לא קר מדי או גשום".

הכפפה הוזמנה מאתר אירופאי בטרם החל ייבוא מסודר של Held ארצה. המחיר – כ-350 ש"ח באירופה לפני משלוח ולפני מסים, כלומר כ-500 ש"ח כאן בארץ אחרי משלוח ומס.

אודות מיכאל סמטנוב

Avatar
פריק של ציוד רכיבה, נשוי לאופנוענית מגניבה, ואומרים שגם מבשל לא רע...

עשוי לעניין אותך

Quad-Lock-18

ציוד במבחן: Quad Lock – תושבת לטלפון הנייד

מנשא הטלפון של Quad Lock מציע פטנט ייחודי לחיבור ולנעילת הטלפון לכידון, כולל בולם זעזועים, ויש גם מגוון אביזרים נלווים; מוצר איכותי ביותר, והמחיר בהתאם

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן