דף הבית / ציוד / מבחני ציוד / ציוד במבחן: מעיל IXON TORNADO רב-עונתי
IXON-TORNADO-005

ציוד במבחן: מעיל IXON TORNADO רב-עונתי

מעיל ה-TORNADO של IXON תוכנן בשיתוף היבואנית במיוחד עבור הצרכים של השוק הישראלי, בהתאם לאקלים, והוא מהווה פשרה טובה לרוכבים שמחפשים מעיל רב-עונתי

  • יתרונות: ורסטיליות, נוחות, פיצ'רים והתאמה, מתוכנן במיוחד לאקלים הישראלי
  • חסרונות: לכל תסריט ספציפי (קיץ / חורף) – מעיל ייעודי יתאים יותר
  • שורה תחתונה: קנייה מומלצת לרוכבים שמחפשים מעיל רב-עונתי – הכל באחד
  • מחיר: 1,450 ש"ח
  • יבואן: מטרו אביזרים

IXON-TORNADO-007

מה זה?

ה-IXON TORNADO הוא מעיל רכיבה רב-עונתי עם שלוש קונפיגורציות, אשר תוכנן בשיתוף של החברות מטרו ואיקסון – במיוחד עבור השוק הישראלי.

המעיל מגיע עמוס בשלל פיצ'רים המאפשרים להשתמש בו לאורך כל השנה – בחום, בקור וגם בגשם.

IXON-TORNADO-002

מהם מעילים רב-עונתיים ולמי הם מתאימים?

מעילים רב-עונתיים מתוכננים להיות שימושיים בכל תנאי מזג האוויר – קיץ, סתיו, אביב וחורף. בגלל הקושי הרב להתאים לכל המצבים האלה יש פשרות מסוימות בכל מעיל כזה – איכות, נוחות ומחיר משחקים על סקאלה שנועדה להתאים מוצר לקהל שמחפש בדיוק אותו. לפעמים המעיל לא מאוורר כמו שמעיל קיצי יכול להיות, לפעמים הוא מסורבל ללבישה בגשם יחסית למעיל גשם. בנוסף, בגלל ריבוי השכבות שמעיל רב-עונתי מכיל, שכבות שיורדות ככל שמזג האוויר מתחמם, המעיל שישב צמוד בחורף עם כל הבטנות הופך להיות גדול מדי בקיץ. לכן אנחנו ממליצים בחום שכשאתם מגיעים לחנות למדוד מעיל רב-עונתי, תוודאו שהמידה מתאימה לכם בכל הקונפיגורציות שלו, עם כל השכבות מולבשות וללא אף בטנה פנימית, ושהרצועות, הכפתורים וההתאמות מתאימים לכם.

מפרט

חלקו החיצוני של המעיל הוא ניילון עבה 600D משולב אזורי רשת מש. פנים המעיל עשוי רשת מנדפת זיעה היפואלרגנית, המונעת לחות והצטברות ריחות.

האיקסון טורנדו מגיע עם מיגון מובנה ברמה CE-1. המיגון עצמו נוח אך קשיח. כיום קיימים מיגונים רכים ממגוון חברות המספקים את אותה רמת ההגנה ללא הקשיחות.

לטורנדו יש מספר פיצ'רים שאהבנו במיוחד, החשוב מביניהם הוא כיס אטום לגשם הנמצא בשכבה החיצונית של המעיל (יהיה זמין בכל קונפיגורציה). זה נחמד לרכב בעונת מעבר כשלפתע מתחיל גשם ולדעת שאין צורך לדאוג לארנק או המעיל. כהערת אגב נציין שאת בחינת המעיל עשינו עם טלפון סלולרי גדול במיוחד, והוא נכנס אך בקושי לחלק מהכיסים. כמו כל דבר, גם כאן אנחנו ממליצים לבדוק את התאמת המעיל עבורכם בחנות, ולוודא שאין בעיה להכניס את המכשיר לכיסי המעיל ולשלוף אותו בנוחות. בנוסף לאלה יש עוד שני כיסים חיצוניים ושני כיסים פנימיים, וכן לולאת חיבור למכנסיים.

IXON-TORNADO-003

לטורנדו יש רצועות וכפתורים בידיים ובמותניים, המאפשרים להתאים את המעיל למגוון השימושים שלו בקיץ ובחורף. נזכיר שזה חשוב שהמעיל יהיה צמוד בכל אופי שימוש, כדי שהמיגונים לא 'יטיילו' בזמן תאונה או החלקה.

האיקסון טורנדו נעים ללבישה, נבחן בתקופת הקיץ והצליח לייצר כמות מכובדת של זרימת אוויר באזורי הרשת שלו בקדמת המעיל ובזרועות. הבטנות מולבשות או מורדות בקלות באמצעות רוכסנים. קיימת בטנה דקה אטומה לרוח וגשם בלבד, ובטנת פליז מחממת.

המעיל נראה מעוצב היטב, מכיל מספר אלמנטי עיצוב יפים וחלקים מחזירי אור לשיפור הנראות. הטונדו עם המפרט וכמות הפיצ'רים שלו הוא שיפור לעומת דגמים של שנים עברו, והוא עשוי להתאים באופן מצוין לרוכבים שמחפשים מעיל רב עונתי.

IXON-TORNADO-004

IXON-TORNADO-006

IXON-TORNADO-001

אודות מיכאל סמטנוב

Avatar
פריק של ציוד רכיבה, נשוי לאופנוענית מגניבה, ואומרים שגם מבשל לא רע...

עשוי לעניין אותך

Quad-Lock-18

ציוד במבחן: Quad Lock – תושבת לטלפון הנייד

מנשא הטלפון של Quad Lock מציע פטנט ייחודי לחיבור ולנעילת הטלפון לכידון, כולל בולם זעזועים, ויש גם מגוון אביזרים נלווים; מוצר איכותי ביותר, והמחיר בהתאם

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן