דף הבית / חדשות / הונדה: ה-GL1800 גולדווינג מתעדכן לכבוד שנת ה-50
25YM HONDA GL1800 GOLD WING TOUR

הונדה: ה-GL1800 גולדווינג מתעדכן לכבוד שנת ה-50

ההונדה גולדווינג המיתולוגי חוגג 50 שנים, ובהונדה מעדכנים את ספינת התיור המפוארת - ה-GL1800 עם מנוע ה-6 צילינדרים; יש גם גיר אוטומטי DCT עם 7 הילוכים

ה-GL1800 גולדווינג – ספינת התיור המיתולוגית של הונדה – חוגגת 50! לאחר שהוצגה כגרסה חדשה לגמרי ב-2018 וקיבלה ריענונים ושדרוגים בשנת 2021 – הגיע הזמן לעוד ריענונים ושדרוגים.

בשנת 1975 הציגו בהונדה את הגולדווינג (GOLD WING) האייקוני שמלווה אותנו עד היום בגרסת ה-GL1800 הענקית. בשנת 2018 הגולדווינג הוותיק קיבל מספר עדכונים חשובים ומתיחת פנים, אשר למעשה הפכו אותו לאופנוע כמעט חדש, כאשר מנוע הבוקסר 6 צילינדרים בנפח 1,833 סמ"ק איבד 6.2 ק"ג ממשקלו לעומת קודמו ונתן 125 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט עצום של 17.3 קג"מ ב-4,500 סל"ד. המנוע מקבל עדכוני יורו 5+ לשנת 2025.

25YM HONDA GL1800 GOLD WING TOUR
25YM HONDA GL1800 GOLD WING TOUR

שלדת האלומיניום חודשה לגמרי, יחד עם מערכת המתלים, כשמאחור עומס הקפיץ מתכוונן חשמלית. התווספה מערכת בלמים משולבת, והמשקל הכללי של האופנוע ירד ב-48 ק"ג ביחס לדור הקודם. בהונדה כהרגלם הציעו גרסה עם תיבת הילוכים רגילה בת 6 מהירויות, וכן גרסת DCT אוטומטית עם 7 הילוכים, וכמובן מערכת הנסיעה לאחור ההכרחית לאופנוע במשקל שכזה. מבחינת אבזור היו מצערות חשמליות עם 4 מצבי ניהול מנוע, מפתח קרבה, מגן רוח עם כיוון חשמלי, מסך TFT צבעוני בגודל "7 עם ממשק לסלולר, מערכת שמע אינטגרלית כולל רמקולים, פנסי LED מתכווננים, ביטול אוטומטי לאיתותים, בקרת שיוט, מערכת עזר לזינוק בעלייה ובקרת אחיזה.

בעדכון האחרון נוסף עוד נפח אחסון, המושב השתדרג מבחינת נוחות ונוספו אופציות שמע וצבעים. לשנת 2025 אין רשימה ארוכה מדי, שכן נוספים עוד שלוש צביעות נוסטלגיות לבחירת הלקוח, כמו לדוגמא שילוב הזהב-חום, שמזכיר את ה-GL1500 משנת 1988. במסך הגדול יופיע הכיתוב 'Since 1975', על מיכל הדלק יופיע סימון מיוחד לשנת ה-50. בהונדה הסירו את מערכת הניווט המובנה לטובת התחברות למערכת הניווט של הרוכב (דרך אפל קארפליי או אנדרואיד) מערכת השמע קבלה עדכונים ושיפורים. 1833 הרוכשים הראשונים באירופה (כנתון נפח המנוע) יקבלו גם רפליקה קטנה של הגולדווינג בשביך לשים במשרד.

מחירו של הדגם הנוכחי הוא 240 אלף ש"ח (ועוד 22 אלף ש"ח לגרסת ה-DCT), כשאנו צופים מחיר קרוב או זהה למודל החדש, למרות שהמחירים ומועד ההגעה טרם פורסמו.

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Triumph-Tiger-Sport-660-Test-005

טריומף: אירוע רכיבות מבחן וימי מכירות מיוחדים

טריומף תקיים אירוע בן יומיים מרוכזים של רכיבות מבחן על כל הדגמים החדשים, כולל תנאי רכישה מיוחדים על כלל הדגמים, באולם התצוגה המרכזי בתל-אביב ב-21-20 במרץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן