דף הבית / חדשות / קימקו: ה-AK550 מתעדכן ל-2021
KYMCO AK550 2021

קימקו: ה-AK550 מתעדכן ל-2021

קימקו מעדכנת את המקסי סקוטר הגדול לעמידה בתקנות יורו 5 ומשפרת את האלקטרוניקה; אך עם פחות כוח, פחות דלק ויותר משקל

לשנת 2021 מעדכנים בקימקו את ה-AK550 עם מנוע מותאם לתקנות יורו 5 ועם מצערת חשמלית. יש פחות הספק מרבי, פחות נפח במיכל הדלק ומעט יותר משקל.

בשנת 2017 הציגו בקימקו מקסי סקוטר ספורטיבי חדש, שסיכמנו במשפט אחד שנועד להחמיא לו: "הטימקס של קימקו". לשנת 2021 אין שינויים משמעותיים, אך המנוע עובר התאמה מחויבת לתקנות פליטת המזהמים יורו 5. לשם כך מתווספת מערכת ETS (ר"ת Electronic Throttle System) – מצערת חשמלית. ההספק הסופי יורד ל-51 כוחות סוס ב-7,500 סל"ד, לעומת 53.5 כ"ס בגרסה הקודמת. נתון המומנט אינו השתנה ונשאר על 5.67 קג"מ ב-5,500 סל"ד.

בדגם המעודכן אין שינוי בשלדת האלומיניום או במערכת המתלים והבלמים, וגם לא בעיצוב החיצוני. מיכל הדלק מאבד 2.5 ליטר מנפחו ל-12.5 ליטרים, אך המשקל הסופי עולה ב-4 ק"ג ומעמיד את נתון המשקל היבש על 230 ק"ג.

הקימקו AK550 המעודכן צפוי להגיע בקרוב לישראל, כאשר עדיין לא פורסמו המחירים לגרסה הזאת.

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Yamaha-XSR-155-04-1080x719

בקרוב: ימאהה XSR125 לבני 16

ימאהה יציגו לשוק האירופאי גרסת A2 של הימאהה XSR בגרסת 125 סמ"ק, המיועדת לבני ה-16

2 תגובות

  1. Avatar

    גם אני לא הבנתי,הורידו סוסים,העלו משקל,הורידו טווח בין תדלוקים
    בדרך כלל קורה הפוך

  2. Avatar

    לא להתקרב לכלים של עופר אבניר !! הטיפול במוסך והיחס שלהם מתחת לכל ביקורת .פעם ראשונה ואחרונה שאני קניתי קימקו . לא להתקרב לכלים שלהם !!!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO