דף הבית / חדשות / קלן: ה-K1600GT של ב.מ.וו מקבל הילוך אחורי
k1600gt-001

קלן: ה-K1600GT של ב.מ.וו מקבל הילוך אחורי

ספינת התיור של ב.מ.וו מקבלת הילוך אחורי, התאמה ליורו 4, ועוד כמה נגיעות עיצוביות

ספינת התיור של ב.מ.וו, ה-K1600GT, מקבלת מספר עדכונים לשנת 2016.

המנוע – 6 צילינדרים בשורה בנפח 1,649 סמ"ק, עדיין מפיק 160 כ"ס ו-17.8 קג"מ, אבל כעת הוא גם עומד בתקנות יורו 4 – אולי הסיבה העיקרית לשדרוגו.

ב.מ.וו K1600GT - הילוך אחורי
ב.מ.וו K1600GT – הילוך אחורי

מה שחדש זה הילוך אחורי, רוורס, שכמו בהונדה גולדווינג – פועל על-ידי שילוב של המתנע החשמלי לתמסורת אחורית. כלומר בשילוב הילוך אחורי, לחיצה על המתנע החשמלי תגלגל את האופנוע בעדינות אחורנית. כשהאופנוע שוקל כמעט 320 ק"ג – הילוך אחורי מחויב המציאות.

פרט לכך יש גם עדכוני אלקטרוניקה – מעתה ה-GT יגיע כסטנדרט עם מערכת המתלים האלקטרונית הסמי-אקטיבית של ב.מ.וו – Dynamic ESA, וגם עם קוויקשיפטר לשני הכיוונים, בנוסף לכל המערכות שכבר קיימות – ויש שפע מהן.

ה-K1600GT מקבל גם מתיחת פנים קלה, שעל-פי ב.מ.וו מיועדת לשפר את האווירודינמיות שלו, וגם לוח השעונים מקבל רענון קטן.

לאירופאים שבינינו, מעתה ניתן להזמין את ה-K1600GT עם מערכת קריאת החירום החדשה של ב.מ.וו.

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 47, רוכב על אופנועים 31 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

701 Enduro 2026 and 701 Supermoto 2026

הוסקוורנה: 701 אנדורו וסופרמוטו חדשים ל־2026

לאחר עדכון דגמי המקור של ק.ט.מ, בהוסקוורנה מציגים בהתאם דגמים מעודכנים לצמד האופנועים מסדרת ה־701 ...

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן