לשנת 2020 משפרים בבטא את הקרוסטריינר, עם גל איזון למנוע, שיפור למתלים, פלסטיקה וגרפיקה חדשות ושיפורים נוספים.
דגם הקרוסטריינר של בטא הוא אופנוע אנדורו קטן מידות. למעשה, זהו אופנוע אנדורו ששלדתו הוקטנה לכ-85% מגודלה של שלדת אופנוע אנדורו בגודל מלא. גובה המושב למשל נמוך ב-20 מ"מ לעומת אחיו האנדורואיסטי (910 מ"מ לעומת 930 מ"מ), והוא שוקל מעט פחות ועומד על 98 ק"ג. המנוע נלקח מדגם האנדורו של בטא – דו-פעימתי בנפח 300 סמ"ק (ויש גם גרסת 250 סמ"ק), אך מכוון שונה כדי לספק רצועת כוח גמישה יותר ונעימה יותר לשימוש עבור רוכבי סוף שבוע ורוכבים מתחילים. הכלי כולו תוכנן להיות ידידותי יותר למשתמש. כך למשל, הבולמים פשוטים ורכים יותר משל דגם ה-RR המקצועי, עם נוחות תחזוקה (למשל החלפת מסנן האוויר מהירה ופשוטה, והתדלוק נוח ביחס לאופנועים דו-פעימתיים מפני שאין צורך לערבב שמן – מערבל השמן עושה זאת עבורכם).
לשנת 2020, כחלק מחידוש דגמי האנדורו RR, גם הקרוסטריינר מקבל רשימת עדכונים ושיפורים. בבטא מדגישים את החלקות והאיזון של המנוע בזכות תכנון מחודש לגל הארכובה והוספת גל איזון חדש. המצמד שופר ואמור להיות רך יותר, הזרוע האחורית הוארכה לטובת היציבות, והמזלג מהצד השני קיבל שיסתום מחודש לטובת מהמורות קשות. יחסי ההעברה הוארכו, ונוסף בורר מפות הצתה לניהול המנוע. בנוסף, כל הפלסטיקה עודכנה ושופרה לגמישות נוספת ועמידות, ויש גם גרפיקה חדשה וצבעונית.
הבטא קרוסטריינר 2020 מתחיל בשיווק בעולם בימים אלו. נעדכן בזמינות ובמחירים בישראל ברגע שיגיע ארצה.
בעבר שהמחיר היה אטרקטיבי 43,000₪ הוא היה להיט.
כיום אני לא חושב שיהיו יותר מ10 סרדינים שיסכימו לשלם על האופנוע הזה 53,000₪
במיוחד שיש מבצע על כלים מקצועיים ב55,000₪.
לא מובן באמת מי ישלם את המחיר החדש על האופנוע הזה שיהיה טוב ככל שיהיה
מאחלת להם שלא ימכרו אופנוע אחד במחיר הזה עד שינחתו חזרה על הקרקע ויחזירו את המחיר ל43,000 ש"ח
אם את הבעיה הכי גדולה של האופנוע שהם המתלים לא שינו כלל אז מה קיבלנו?
קצת פלסטיקה חדשה ועוד 10000 ש"ח ?
בדיחה!
חבל שהשוק של האופנוע הזה ימות עכשיו..
הוא הכניס הרבה רוכבים לתחום שהמחיר היה מחסום עבורם.