לאחר תשע שנים רצופות של גידול במכירות, עם שנת שיא ב-2019, גם בב.מ.וו מתמודדים עם השפעות הקורונה העולמיות וירידה משמעותית בהיקף המכירות.
השפעת מגיפת הקורונה לא פסחה על מחלקת המכירות של ב.מ.וו. במחצית השנה הראשונה של 2020 ספגו הבווארים ירידה של כ-18% בהיקף המכירות בהשוואה לשנה קודמת. כמו מרבית היצרניות, גם בב.מ.וו התמודדו עם עצירה מוחלטת בייצור ובמכירה. עם זאת, חודשים מאי ויוני הראו מגמה חיובית במכירות, עם עלייה של 10% ו-12% בהתאמה לעומת שנה שעברה – נתון שמראה שבמהלך חודשי הקורונה הצטברו הזמנות אצל ב.מ.וו, שנמסרו רק לאחר היציאה מהסגר, ובקורלציה מלאה לשאר היצרניות, וגם ליבואניות המקומיות. בב.מ.וו עומדים על 76,707 יחידות שנמכרו בחצי שנה הראשונה.
נתון מעניין הוא ש-70% ממכירות ב.מ.וו הגלובליות התבצעו באירופה (נתון הגבוה ב-24% משנה שעברה), כששאר המכירות מתחלקות בין ארצות הברית לשוקי מזרח. הדגם הנמכר ביותר הוא ה-R1250GS, עם עזרה מדגמי ה-900 החדשים – צמד ה-F900R ו-F900XR – וכן ה-S1000XR בדור השלישי שלו.
בשנת 2019 מכרו בב.מ.וו 175,162 אופנועים וקטנועים, זאת לעומת 165,566 כלים בשנת 2018 – כלומר עלייה של 5.8% במכירות. זהו העשור הטוב ביותר בתולדות חטיבת האופנועים של ב.מ.וו עד כה, ובו כאמור בכל שנה החל מ-2011 נשברו שיאי מכירות. ב.מ.וו שומרת על מעמדה כיצרנית האופנועים השנייה בגודלה באירופה – שנייה לק.ט.מ – אם כי בב.מ.וו ככל הנראה לא יעמדו ביעד שהציבו ל-2020, שמדבר על 200 אלף כלים בשנה הנוכחית.