דף הבית / מגזין / גלריה: יום מסלול לרוכבי הונדה במוטורסיטי
Honda-Trackday-Motorcity-045

גלריה: יום מסלול לרוכבי הונדה במוטורסיטי

גם בימים אלו, בהונדה ממשיכים לקיים הדרכות רכיבה במסלול לרוכבי המותג, בניצוחו של ליאון בנישו; צפו בגלריה

צילום: רונן טופלברג

ביום שישי שעבר קיימה חברת 'מאיר', יבואנית אופנועי הונדה לישראל, יום הדרכת רכיבה במסלול מוטורסיטי לרוכבי המותג, כשעל ההדרכה הופקדו לא אחרים מאשר ליאון בנישו ואלי חן. בנישו הוא רוכב ברמה בין-לאומית (אליפות הסופרבייק הצרפתית, אליפות העולם במרוצי סיבולת) שעשה עלייה לישראל ומאז עוסק בעיקר בהדרכת רכיבה מתקדמת, ואילו חן הוא רוכב ישראלי ותיק בעל רזומה עשיר, הכולל בין היתר השתתפות באליפות הסופרספורט העולמית בשנת 2004.

לאון בנישו - רוכב בין-לאומי שעשה עלייה ועוסק בהדרכת רכיבה
לאון בנישו – רוכב בין-לאומי שעשה עלייה ועוסק בהדרכת רכיבה

להדרכה השלישית במספר שמקיים היבואן במתכונת הזו בשנה האחרונה, הגיעו למרות הקורונה – ואולי בעצם בגללה – כ-60 רוכבים שנרשמו מבעוד מועד (250 ש"ח למשתתף). הרוכבים חולקו ל-4 קבוצות שהסתדרו להן בטורים שסומנו ברחבת החניה. מעמדת הרישום עברו הנוכחים לעמדת הכיבוד שבאזור הישיבה המוצל, ולאחר תדריך ראשוני מהמדריכים עברו לבצע תרגול על המסלול עצמו, בסבבים.

חלקו הראשון של היום הוקדש לביצוע מספר תרגולים שכאלו על 4 חלקים שונים במסלול, ולאחר ארוחת צהריים קלה עלו הקבוצות, כל אחת בתורה, לחלק השני שכלל מקצים חופשיים לשם תרגול כל האלמנטים הקודמים יחדיו, בזמן שהמדריכים משגיחים ומכווינים – תוך שהם רוכבים גם כן על המסלול יחד עם יתר הרוכבים.

עבורנו זו הייתה הזדמנות מצוינת לתרגל רכיבה במסלול אחרי תקופה שבה לא עשינו זאת, וכמובן גם לקבל על הדרך מידע וטיפים מרוכבים מנוסים, תוך שאנחנו נזכרים כמה שחשוב לתרגל רכיבה טכנית בצורה תדירה כדי לשמור על טכניקת רכיבה נכונה, חלקה ומהירה.

*הכותב היה אורח של חברת 'מאיר' באירוע.

אודות נמרוד ארמן

מכור לריח של צמיגים חרוכים ואספלט טרי, מחייך בקסדה למראה השלט "זהירות סיבובים מסוכנים לפניך!". אם היה יכול היה גר במסלול מרוצים ומקבל לחשבון הבנק צמיגי סליקס כמשכורת.

עשוי לעניין אותך

סוזוקי GS1000

נוסטלגיה: סוזוקי GS1000 – הליטר הראשון

ה-GS1000 של סוזוקי היה אופנוע הליטר הראשון של החברה שהוצג בשלהי שנות ה-70 כאופנוע ספורט שאף זכה בניצחונות חשובים

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן