הארלי דיווידסון התחילו לייצר אופנועים בשנת 1903, וכעת, לכבוד חגיגות 120 שנה, מציעים בחברה גרסאות מיוחדות וכמה עדכונים למספר דגמים קיימים.
הגרסאות המיוחדות יגיעו בצביעה ייחודית עם אדום על בסיס שחור, קווים מוזהבים שנצבעו בעבודת יד, כנפיים מוזהבות על מיכל הדלק ולוגו ייחודי לגרסאות 120 שנה. 1,500 יחידות מהמהדורה המוגבלת יגיעו עם ה-CVO רואד גלייד לימיטד (ה-CVO מסמל את גרסאות העילית מוגבלות ייצור של דגמים מסוימים), המגיעים עם מנוע וי-טווין בנפח 117 אינצ'ים מעוקבים – 1,923 סמ"ק. מנוע זה מספק 106 כ"ס ב-4,750 סל"ד ומומנט של 17.23 קג"מ ב-3,500 סל"ד.
גרסאות 120 שנה מיוחדות נוספות יגיעו בדגמי האולטרה לימיטד (1,300 יחידות ברחבי העולם), טריי גלייד אולטרה (1,100 יחידות), סטריט גלייד (1,600 יחידות), רואד גלייד (1,600 יחידות), פאט בוי 114 (3,000 יחידות) והריטג' קלאסיק 114 (1,700 יחידות).
בנוסף, מציגים בהארלי דיווידסון גם גרסה חדשה של הברייקאאוט (Breakout – בריחה), שהוצג בשנת 2018. הוא מקבל את מנוע המילווקי אייט בנפח של 117 אינצ'ים מעוקבים המוזכר בפסקת הפתיחה. בנוסף יש מגביהי כידון מלוטשים (המגביהים בכ-2 ס"מ), מיכל דלק חדש בנפח 19 ליטר, גימור כרום לכנף האחורית, כיסויי הצד, מפלטים מאותתים ומראות. יש גם חישוק קדמי מיוחד מאלומיניום עם 26 חישורים. בצד האלקטרוניקה יש בקרת אחיזה, בקרת שיוט ו-ABS.
הנייטסטר, גרסת הכניסה החדשה של הארלי שהחליפה את הספורטסטר, מקבלת גרסת ספיישל חדשה עם מסך TFT חדש בגודל 4″ וקישורית לסלולר, מערכת בלימה של ברמבו עם דיסק קדמי בקוטר 320 מ"מ וקליפר בעל 4 בוכנות מלפנים ו-260 מ"מ מאחור, כידון חדש הממוקם גבוה ואחורה יותר, וחישוקי אלומיניום עם מערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים. יש את אותו מנוע וי-טווין עם 60° בין הצילינדרים, מסדרת רבולושן-מקס, בנפח 975 סמ"ק, מקורר נוזל ובעל מערכת תזמון שסתומים משתנה (VVT). הוא מפיק הספק של 90 כ"ס ב-7,500 סל"ד ומומנט של 9.7 קג"מ ב-5,000 סל"ד.
בהארלי מתכוונים להציג אופנועים חדשים נוספים במהלך השנה, כאשר אחד מהם צפוי להיות הפאן אמריקה 975, עם אותו מנוע רבולושן מקס של הנייטסטר. נמשיך לעדכן.