לראשונה בתולדות טריומף נחצה קו המאה אלף אופנועים שנמכרו בשנה אחת, ובגדול.
טריומף נוסדה במאה ה-19 והתבססה על ייצור אופניים. שני עשורים מאוחר יותר חיברו לאופניים מנוע והחלו להתחרות במרוצים. אז, בתקופה שההספק היה חד-ספרתי והמהירות דו-ספרתית, טריומף עשו חיל במרוצים. מלחמת העולם הראשונה מצאה את החברה בשלה ומוכנה לספק את דרישת הצבא, והמכירות האמירו. טלטלות מלחמת העולם השנייה, כולל הרס מוחלט של המפעל בתחילת שנות ה-40, הצריכו מטריומף גיוס משאבים ומאמצים מחודשים. לשיא יחסי הגיעו בחברה בשנות ה-50 עם דגם הת'אנדרבירד 6T שכיכב עם מרלון ברנדו באחד מסרטיו, ועם דגם כפול הצילינדרים בן 650 הסמ"ק שנקרא עד היום על שמו של אגם המלח ביוטה ארה"ב – בונוויל. בסוף שנות ה-70 החלה האטה משמעותית במכירות, לצד בעיות ייצור ועובדים, עד לפשיטת רגל מלאה בשנת 1983.
ג'ון בלור, יזם נדל"ן מוצלח, רכש באותה השנה את הזכויות לשם ולמפעל והחל את המסע המופלא שממשיך עד היום – יחד עם בנו ניק, שהוא המנכ"ל הנוכחי. התוצאות מתקבלות בסוף שנת 2024, עת נתון המכירות מתייצב על 134,635 כלים שנמסרו, עלייה של לא פחות מ-64% לעומת השנה הקודמת ו-123% מתחילת העשור. זו גם השנה החמישית ברציפות שבה בטריומף מצליחים לשבור את השיאים העצמיים במכירות.
950 סוכנים (עלייה של כ-50% משנת 2019) תרמו לעלייה משמעותית בכל השווקים, כולל בהודו (עם 29,736 כלים) – שם מורכבת במפעלי בג'אג' סדרת ה-400 הכה-חשובה למכירות. בטריומף לא מפרטים את התפלגות נתוני המכירות, אך ניתן לשער כי חוץ מה-400, עיקר המכירות הוא בתחום האדוונצ'רים, כשאופנועי המוטוקרוס החדשים – מתחילים לצבור תאוצה בשוק האמריקאי, שהוא החשוב ביותר בסגמנט. בישראל נמכרו 84 כלים בשנת 2024 לעומת 80 בשנה שלפני כן, כשבאלבר-מוטו, יבואני טריומף לישראל, מתכוונים להיכנס חזק לשוק הישראלי ב-2025 עם אסטרטגיה רחבה.