ימאהה מציגים גרסה חדשה לשנת 2022 של דגם האנדורו הקטן, ה-WR250F, הכולל מנוע עם שיפורים רבים שעושה אותו חלק וחזק יותר, שלדה חדשה ואלסטית, ובלמים משופרים.
לשנת הדגם 2022 ממשיכים בימאהה את האבולוציה של ה-WR250F – דגם האנדורו הקטן המבוסס על גרסת המוטוקרוס, ה-YZ250F – ושמים דגש על שיפור ההתנהגות דרך עיצוב מחודש של המנוע, השלדה והבלמים. יחידת ההנעה כוללת ראש מנוע חדש וחלקים פנימיים חדשים כגון פתח יניקה גדול יותר וגל-זיזים חדש. יש גם תושבות מנוע חדשות, משתיק עם מרכיבים חדשים לשיפור אספקת הכוח, גל-איזון משופר, ועידון פעולת העברת ההילוכים ופעולת המצמד. בימאהה לא חושפים נתוני הספק.
שלדת האלומיניום הפכה לאלסטית יותר באמצעות תושבות מנוע חדשות לשיפור הספיגה והאחיזה. הבולמים הקדמיים ההפוכים של קאיאבה מסוג קארטרידג' סגור (AOS – ר"ת Air Oil Separate – כלומר הפרדה בין תא השמן לבין תא האוויר), מגיעים כמובן בסט-אפ ייעודי לאנדורו – גם בקפיצים וגם בהידראוליקה – ומקבלים, יחד עם הבולם האחורי, התאמה מחודשת לשלדה החדשה. שאר רכיבי השלדה כדוגמת המשולש העליון, תושבות הכידון, והציר הקדמי מקבלים עיצוב מחודש. יש לוח שעונים חדש, והצמיגים הם של דאנלופ מסוג Geomax EN9. מערכת הבלימה שופרה עם קליפר קדמי קל יותר בעל בוכנות גדולות יותר וקשיחות משופרת ב-30%, רפידות גדולות יותר ב-25%, ודיסק מעודכן בקוטר 270 מ"מ.
ה-WR250F של 2022 כולל את מערכת ניהול המנוע של ימאהה, הכוללת אפליקציה לבחירה ולכיוון מפות ניהול המנוע. המערכת הוצגה לראשונה ב-YZ450F של 2018, הגיעה ל-WR450F ול-YZ250F של 2019, ומציעה לרוכב 3 מפות ניהול מנוע מתוכנתות מראש, ועוד אפשרות לכיוון של 16 פרמטרים שונים במערכת ההזרקה וההצתה. הערכים מוצגים כשינויים על מפה תלת-ממדית על מסך הטלפון הנייד, ובנוסף לכיוון האפליקציה משמשת גם כאוגר נתונים (Data Loger). פרט לאפליקציה יש גם כפתור על הכידון לבחירה בין 2 מפות ניהול מנוע מתוכנתות.
לצערנו, ה-WR250F ככל הנראה לא יגיע ארצה – לא ברישוי צהוב ולא באפור. דגמי ה-WR-F של ימאהה מגיעים ללא תקינת כביש והם לא עומדים בתקנות יורו 5. עד כה הם עברו הומולוגציית כביש בחברת ווינט האיטלקית, אולם נכון לעכשיו השת"פ הסתיים, ולכן הכלים לא יגיעו ארצה ברישוי צהוב, וכאמור גם לא באפור.