בפיג'ו מציגים בתערוכת מילאנו 2022 אופנוע חדש בשם PM-01, שיגיע עם מנוע בעל צילינדר יחיד בנפחים 125 ו-300 סמ"ק, חישוקי 17″, ויהווה תחרות לב.מ.וו G 310 R, ק.ט.מ 390 דיוק וימאהה MT-03.
בפיג'ו מפתיעים עם אופנוע חדש – PM-01 – שאמור להיכנס לסגמנט פופולרי, ויגיע בשני נפחים – 125 ו-300 סמ"ק. ה-PM-01 300 בעל מנוע סינגל מקורר נוזל בנפח 292.4 סמ"ק המפיק 29 כ"ס ב-9,000 סל"ד ומומנט של 2.5 קג"מ ב-7,000 סל"ד, כשתיבת ההילוכים בת שש מהירויות. יש מזלג קדמי הפוך (מוזהב ב-300, מושחר ב-125) בקוטר 41 מ"מ, ובולם אחורי יחיד עם כיוון עומס קפיץ. החישוקים היצוקים בקוטר 17″, והצמיגים במידות 110/70 מלפנים ו-150/60 מאחור. מערכת הבלימה כוללת דיסק קדמי בקוטר 280 מ"מ, ועוד אחד אחורי בקוטר 240 מ"מ. המשקל המלא עומד על 162 ק"ג (152 ק"ג ל-125 סמ"ק). מיכל הדלק בנפח 12.5 ק"ג, וגובה המושב עומד על 810 מ"מ.
לצד גרסת ה-300 מציגים בפיג'ו גם גרסת 125 סמ"ק המפיקה 14 כ"ס ב-9,500 סל"ד ו-1.12 קג"מ ב-7,500 סל"ד. לשתי הגרסאות פנסי LED היקפיים המעוצבים בהשראת הרכבים של פיג'ו, וכן צג TFT צבעוני.
הצעד הראשון בחזרה של פיג'ו לתחום האופנועים מתחיל עם בני ה-16, וממשיך לתוך סגמנט משמעותי ופופולרי בנפח 300 סמ"ק. סביר להניח שבמהלך השנה הקרובה בפיג'ו יציגו גם גרסת בייבי-אדוונצ'ר על בסיס הפלטפורמה החדשה.
אין מידע לגבי מחירים בשלב זה, כשהשיווק באירופה צפוי להתחיל במהלך המחצית הראשונה של שנת 2023, וה-PM-01 צפוי להגיע ארצה.
שוב איחרו בעשור