דף הבית / חדשות / שרקו חושפת את דגמי האנדורו של 2024
sherco_1f9a9427

שרקו חושפת את דגמי האנדורו של 2024

בשרקו מציגים את דגמי האנדורו של 2024, שעוברים אבולוציה הדרגתית בגרסאות השתי פעימות ומקבלים שיפורים במנועי הארבע פעימות בנפחים 250 ו-300 סמ"ק

בשרקו חושפים את דגמי האנדורו של 2024, עם שינויים במכלולי השלדה, גרפיקה חדשה, תאורת LED חזקה ושיפורים במנועי הארבע פעימות בנפחים הקטנים. 

אופנועי האנדורו של שרקו הצרפתית הדגימו אבולוציה עקבית מדגמי 2023 ואחורה. השינוי המרכזי היה בדגמי הרייסינג, אשר קיבלו בולמי קאיאבה שהגיעו בשנים קודמות רק על דגמי הפקטורי המקצועיים יותר, כשדגמי הרייסינג הגיעו עם בולמי WP מדגם XPLOR. מעבר לכך היו שינויים קטנים במנועים, במערכות הקירור ובתיבות ההילוכים.

sherco_300-1

בשנה שעברה קיבלו בחברת שרקו הצרפתית החלטה אסטרטגית להתמקד בייצור גרסאות הקצה 'פקטורי' בלבד, כאשר עד אז היו גרסאות רייסינג – 'פשוטות' יותר וגרסאות הפקטורי של שרקו, המצוידות במכלולים יקרים יותר מאשר אלו של סדרת הרייסינג. מאז ועד היום יש שבע גרסאות שונות: שלושה נפחי SE דו-פעימתיים (125 סמ"ק, 250 סמ"ק, 300 סמ"ק) ו-4 נפחים של SEF מרובעי פעימות (250 סמ"ק, 300 סמ"ק, 450 סמ"ק, 500 סמ"ק).

השינויים לשנת הדגם 2024 מתחילים במראה: גרפיקה עדכנית כמובן עם צביעה חדשה לשלדה, כנף קדמית שונה עם צבע אפור, ופנס LED חדש. יש זרוע אחורית חדשה וקלה ב-200 גרם, אשר משפרת את האחיזה של הגלגל האחורי בקרקע. החישוקים חדשים וחזקים יותר, יש גלגל שיניים אחורי חדש, ויש מכסה מצמד חדש ועמיד יותר.

מנועי השתי פעימות קיבלו שינויים מינוריים עם מתאמים חדשים שנועדו להפחית את הוויברציות, כאשר צמד מנועי ה-250 ו-300 סמ"ק ארבע פעימות קיבלו שיפורים אשר נועדו לעזור בפינוי חום המנוע ולהפחית התחממות, ובנוסף הפחיתו ק"ג אחד שלם מהמשקל. יש גל איזון חדש שנועד להפחית את הוויברציות, שסתומי יניקה וקפיצים חדשים מטיטניום שמעלים את הסל"ד המירבי ל-13,700 סיבובים לדקה, חיישן הילוכים חדש ומדויק יותר, גוף מצערת גדול יותר (42 מ"מ לעומת 38.5 מ"מ) לטובת תגובת מצערת טובה יותר, וכן גישה קלה יותר לחלונית השמן ומיקום מסנן השמן.

אופנועי האנדורו של שרקו לשנת 2024 צפויים להגיע לישראל במהלך חודשי הקיץ, כאשר מחירים עדכניים טרם נמסרו.

sherco_450-1

sherco_250-10

sherco_ef0a3514

sherco_250-1

sherco_ef0a3398

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

TF450RC_MY25__RSP4001

טריומף חושפת את ה-TF 450-RC – מוטוקרוס 450 סמ"ק

בטריומף מציגים לראשונה אופנוע מוטוקרוס בנפח 450 סמ"ק בשם TF 450-RC במהדורה לכבודו של אלוף מוטוקרוס האגדי ריקי קרמייקל; גרסת אנדורו צפויה בהמשך

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן