הוסקוורנה חושפת באופן חלקי את דגמי האנדורו של 2017, וזאת כשלושה שבועות אחרי שק.ט.מ, חברת האם, חשפה את דגמי האנדורו שלה. בשני המקרים מדובר בליין חדש – דור חדש של דגמים, שיושבים על פלטפורמה כמעט זהה.
ראשית נספר לאלו שתכננו שלפחות הוסקוורנה תמשיך לייצר את ה-TE125 לשנת 2017 – שגם הוא נגנז, ובמקומו הוסקוורנה מייצרת את ה-TX125 – אופנוע אנדורו לכל דבר ועניין – למעשה TE125 – אבל ללא רישוי כביש אלא רישוי ספורט בלבד. זאת בשל תקנות יורו 4 שהולכות וסוגרות על המנועים.
אז הנתונים הטכניים המלאים טרם נחשפו, אולם דגמי האנדורו של 2017 זוכים לשלדה חדשה שמבוססת על זו של המוטוקרוס 2016, מנועים חדשים ב-4 משפחות (125 דו"פ, 250-300 דו"פ, 250-350 מרובעים ו-450-500 מרובעים – כולל ניהול מנוע חדש למרובעי הפעימות עם בקרת החלקה כסטנדרט) – בדיוק אלו המותקנים בק.ט.מ EXC 2017, ובולמים חדשים של WP מדגם XPlor, מה שאומר ש-WP זונחת סופית את ה-4CS. ההאסקים החדשים מקבלים גם את כל רשימת המכולת שעליה כתבנו בהשקת דגמי ק.ט.מ, ובנוסף הם מקבלים עיצוב חדש ומודרני המבוסס על המוטוקרוס 2016. שימו לב לפנס הקדמי החדש והמרובע, בדומה ל-701 אנדורו וסופרמוטו.
את הנתונים הטכניים המלאים וכן את מחירי דגמי האנדורו של 2017 יחשפו בהוסקוורנה ב-11.7, מיד לאחר ההשקה לעיתונות העולמית.