בהונדה צפויים לחדש את השם הורנט, ולהצמיד אותו לנייקד קרבי חדש עם מנוע טווין שככל הנראה יהיה בנפח 750 סמ"ק.
ההונדה הורנט המקורי הוצג בשנת 1998 כנייקד בינוני בנפח 600 סמ"ק. ב-2008 הדגם התחלף, ולאחר מכן הפך להיות CB650F ו-CB650R. המשותף לכל אלה הוא פלטפורמת המנוע שהתבססה על ארבעה צילינדרים בשורה עם יותר מ-90 כוחות סוס. בשנה שעברה הודיעו בהונדה שהם מתכוונים להחזיר את השם הורנט למחזור הדגמים, וכעת משחררים בחברה סקיצות של הדגם העתידי.
ההורנט החדש הוא נייקד עם עיצוב קרבי, והוא צפוי להגיע עם מנוע טווין מקבילי, שיתרונו על התצורה הקודמת הוא בעיקר במחיר ובעלויות התחזוקה. בהונדה רוצים להעמיד מתחרה מול הימאהה MT-07 הפופולרי, ולכן ההערכה היא שנפחו של ההורנט החדש יהיה דומה או שיעמוד על 750 סמ"ק. עוד ניתן לראות בסקיצות שתהיה כאן שלדת צינורות מפלדה.
ההערכות הן שבהונדה מתכננים להציג סדרת דגמים על בסיס פלטפורמת המנוע והשלדה, כולל אדוונצ'ר שיישא את השם טרנסאלפ, שסיים את דרכו בשנת 2012, ואולי גם דגם ספורטיבי עם פיירינג מלא, כדוגמת הימאהה R7.
ההונדה הורנט החדש צפוי לצאת לקראת סוף השנה הנוכחית, בתערוכת מילאנו 2022, או בתחילת השנה הבאה. נמשיך לעדכן.
הונדה מעתיקים מקוואסאקי? לאן הגענו. קופי של ה Z900. נו באמת, מאכזב.