דף הבית / חדשות / פיאג'ו חושפת MP3 310 חדש ל-2025
gs-240829-piaggio-mp3-2714

פיאג'ו חושפת MP3 310 חדש ל-2025

בפיאג'ו חושפים את גרסת ה-310 החדשה במשפחת ה-MP3 - עם מנוע מוגדל נפח וחסכוני יותר לעומת הקודם, לצד עיצוב חדש ושיפורים נוספים

בפיאג'ו חושפים דור חדש של גרסת ה-300 סמ"ק במשפחת התלת-נוטה – ה-MP3 – שמיישר קו עם שאר הגרסאות.

פיאג'ו לא המציאה את הקטנוע התלת-גלגלי, אך ה-MP3 שהוצג ב-2006 היה הראשון בעל צמד מתלים וזרועות נפרדים לכל גלגל המאפשר הטיה של הגלגלים ביחד עם גוף הקטנוע. הפטנט החדשני של החברה האיטלקית הוותיקה נשאר ייחודי במשך שנים ארוכות, וזכה לנתח שוק מכובד עם מאות אלפי כלים שנמכרו ברחבי העולם, כולל הצלחה יפה בישראל במגזר הפרטי ולכוחות הביטחון השונים.

פיאג'ו MP3 310 - חדש ל-2025
פיאג'ו MP3 310 – חדש ל-2025

לשנת 2019 הציגו בפיאג'ו דור חדש של גרסת ה-300, לצד גרסאות ה-350 ו-500 סמ"ק. לפני כשנתיים הוצג דור חדש ושלישי עם עיצוב חדש ומודרני, אלקטרוניקה מעודכנת לדגם ה-400, וגרסת 530 חדשה עם מערכות בטיחות מתקדמות למניעת התנגשויות. בפיאג'ו פסחו על גרסת ה-300, שמצטרפת לדור הנוכחי כעת.

לשם כך הם יישרו קו עם שפת העיצוב של אחיו, שמשמר את הקווים המוכרים של הדור הראשון משנת 2006, אבל נותן ריענון מודרני. עיצוב החלק הקדמי חדש לגמרי וחזותית נראה ארוך ורחב יותר. יש כנפון אנכי (ספוילר) בחלקו התחתון של החזית, שעל הנייר אמור לתרום ליציבות של החלק הקדמי. יחידות תאורת ה-LED מלפנים צרות יותר, כאשר המאותתים נפרדים ובולטים, בניגוד לאחים הגדולים שלהם המאותתים משולבים בגוף הקטנוע. יחידת התאורה האחורית חדשה ומכילה פנס LED רוחבי.

המנוע מסוג HPE (ר"ת High Performance Engine – מנוע ביצועים גבוהים) החד-צילינדרי גדל כעת מ-278 ל-310 סמ"ק, אך בגלל ההתאמה המחמירה יותר לתקנות יורו 5+, הוא לא מטפס בהספק – שנשאר על 26.4 כ"ס ב-7,500 סל"ד. המהירות המרבית המוצהרת עלתה מ-120 קמ"ש ל-129 קמ"ש, וצריכת הדלק המוצהרת שופרה מ-31.2 ק"מ/ל' ל-32.3 ק"מ/ל'. מרווח הטיפולים נשאר על 10,000 ק"מ.

עוד חדש הוא לוח שעונים מסוג LCD בגודל 5″, מיקומי המתגים שונו לנוחות טובה יותר של הרוכב, ומעל המסך יש תא כפפות עם מגירה נשלפת וחיבור USB לסלולר. ל-MP3 300 החדש יש מפתח קרבה אשר גם שולט על מיכל הדלק, על נעילת הכידון ועל הרמת המושב. למושב המדורג יש ריפוד חדש.

הדור החדש של הפיאג'ו MP3 300 צפוי להגיע לישראל בחודשים הקרובים, כאשר יש שתי גרסאות – רגילה וגרסת ספורט מאובזרת מעט יותר עם צבעים שונים, תפרים בולטים במושב, דיסקים קדמיים משוננים וחיבור לאפליקציית פיאג'ו. טרם נמסרו מחירים, ואנחנו צופים שהמחירים יהיו יקרים יותר לעומת הכלים הנוכחיים לאור השיפורים והאלקטרוניקה החדשים.

פיאג'ו MP3 310 S דגם 2025
פיאג'ו MP3 310 S דגם 2025

gs-240828-piaggio-mp3-1132

gs-240828-piaggio-mp3-1537

piaggio-mp3-310-bianco-luna-3-4-ant-dx-acc

piaggio-mp3-310-bianco-luna-lat-sx

piaggio-mp3-310-grigio-grafite-3-4-ant-sx-acc

piaggio-mp3-310-sport-blu-zaffiro-3-4-ant-dx-acc

piaggio-mp3-310-sport-blu-zaffiro-postoguida

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

קימקו דאונטאון 350 GT

חדשים בארץ: קימקו דאונטאון 350 GT וסקייטאון 125

שני קטנועים חדשים של קימקו מגיעים לישראל - הסקייטאון 125 והדאונטאון GT 350; המחירים 22 אלף ש"ח ו-38 אלף ש"ח בהתאמה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן