דף הבית / חדשות / ק.ט.מ מציגה את ה-890 אדוונצ'ר R ראלי של 2024
MY24 KTM 890 ADVENTURE R RALLY-1

ק.ט.מ מציגה את ה-890 אדוונצ'ר R ראלי של 2024

בק.ט.מ מציגים את דגם 2024 של גרסת הקצה של ה-890 אדוונצ'ר R - הראלי - אשר מגיע עם מערכת בולמים מקצועית ועוד תוספות ושיפורים לשטח; 700 יחידות יגיעו לייצור

בק.ט.מ מציגים את דגם 2024 של ה-890 אדוונצ'ר R בגרסת ראלי, אשר מקבל את אותם העדכונים של הגרסאות הרגילות וממשיך להציע מפרט מקצועי ועשיר לרכיבות שטח קשוחות.

בסוף שנת 2020 הציגו בק.ט.מ את ה-890 אדוונצ'ר R החדש, ויחד איתו את גרסת הראלי, אשר החליפה את ה-790 אדוונצ'ר R ראלי מהדור הקודם. שתי הגרסאות הוצעו במהדורה מוגבלת, כאשר ה-790 יוצר ב-500 יחידות ואילו ה-890 עלה ל-700, מהן 500 יחידות לאירופה. לישראל גרסת הראלי גם הגיעה במספר יחידות בודד, כשבחנו אותו במבחן שטח מלא כאן באתר.

ק.ט.מ 890 אדוונצ'ר R ראלי דגם 2024
ק.ט.מ 890 אדוונצ'ר R ראלי דגם 2024

לאחרונה רכבנו על גרסאות 2024 של הק.ט.מ 890 אדוונצ'ר החדש בגרסאות R ו-S. גרסת הראלי הסופר-קרבית מוצגת עם אותם העדכונים הקלים. העדכון הנראה ביותר לעין הוא העיצוב, עם פיירינג קדמי שלם שנותן לאופנוע חזות של אופנוע אדוונצ'ר ראוי וקרבי, ולא אופנוע אנדורו גדול וקצת ביזארי כמו שהיה עד עכשיו. את העיצוב לקחו ק.ט.מ בהשראה מה-450 ראלי של הדקאר, עם פלסטיקה חדשה. מערכות האלקטרוניקה מקבלות מסך TFT חדש בגודל 5″ עם גרפיקה מעודכנת ועם חיבור לשקע USB. בנוסף, מערכת ה-ABS להטיה קיבלה מודולטור חדש (9.3MP) של בוש, ויש גם כפתור חדש להפעלת מאותתי חירום – כפי שהתקינה מחייבת.

גרסת הראלי מבוססת על האדוונצ'ר R הקרבי, אך מתווספות אליה מספר תוספות משמעותיות, כמו מערכת בולמים מקצועית של WP מעולם המרוצים של היצרנית – XPLOR PRO. בחלקו הקדמי הבולמים בטכנולוגיית Cone Valve ומאחור יש בולם Trax – עם אפשרות לכיוון לכל פעולה ומהלכי גלגל של 270 מ"מ (לעומת 240 מ"מ ב-R). רק מערכת הבולמים עצמה עולה כ-30,000 ש"ח. בנוסף, יש דוד פליטה של אקרפוביץ' אשר קל יותר ב-35% מהדוד המקורי, מושב ראלי שטוח ברום של 910 מ"מ, מצב 'ראלי' מובנה בניהול המנוע עם 9 מצבי בקרת אחיזה, קוויקשיפטר ואוטובליפר, משקף קצר ושקוף, רגליות ראלי רחבות ואיכותיות, ומגני קרבון למיכל הדלק ולמערכת הפליטה.

נתונים נוספים שמבדילים את הראלי לעומת גרסת ה-R הם גובה מושב ומרווח גחון גבוהים משמעותית (910 מ"מ ו-303 מ"מ לראלי לעומת 860 מ"מ ו-263 מ"מ), בסיס גלגלים מעט ארוך יותר בגלל מהלך המתלים הארוך יותר, וזווית מעט שונה לראש ההיגוי. יש גם חישוקי 'Heavy duty' המיועדים לעבודה קשה יותר בשטח וגלגל שיניים שונה – Supersprox-Stealth.

מנוע הטווין המקבילי בנפח 889 סמ"ק נשאר ללא שינוי, והוא מציע 105 כ"ס ב-8,000 סל"ד ומומנט של 10.2 קג"מ ב-6,500 סל"ד. דגם הראלי מגיע עם גרפיקה צבעונית יותר, וכן עם משקף קדמי וכנפונים שקופים לעומת כהים ב-R. ניתן לכוון את המשקף לשני גבהים, אך בעזרת ברגים. מיכל הדלק בצבע כחול מיוחד לעומת שחור, ויש את מיגוני הקרבון העסיסיים שמוסיפים יוקרה לגרסת הראלי.

700 יחידות של הק.ט.מ 890 אדוונצ'ר R ראלי ימכרו בשנת 2024 ברחבי העולם, כאשר מספר יחידות יגיעו (סביר להניח) לישראל. הדגם הקודם נמכר ב-155 אלף ש"ח, כאשר ההתייקרויות האחרונות ישפיעו גם כאן.

MY24 KTM 890 ADVENTURE R RALLY-9

MY24 KTM 890 ADVENTURE R RALLY-11

MY24 KTM 890 ADVENTURE R RALLY-10

MY24 KTM 890 ADVENTURE R RALLY-5

MY24 KTM 890 ADVENTURE R RALLY-2

MY24 KTM 890 ADVENTURE R RALLY

MY24 KTM 890 ADVENTURE R RALLY-3

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Royal Enfiels Guerrilla (2)

רויאל אנפילד מציגה את הגרילה 450

ברויאל אנפילד מציגים באופן רשמי את הגרילה 450 החדש, שמרחיב את משפחת ה-450 ונכנס כגרסת הבסיס עם תצורת סקרמבלר לכביש המבוססת על ההימליאן 450 החדש

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן