אנו יודעים כי בנלי מתכננים להציג בקרוב את ה-TRK800, ומתברר כי במקביל עובדים בחברה גם על גרסת 700 סמ"ק, כשגם היא תגיע בשתי גרסאות אבזור.
בשנה שעברה דיווחנו כי משפחת ה-TRK המצוינת, האדוונצ'ר-תיור (מבחן ל-TRK251 – כאן), תוכננה לקבל גרסת 800 סמ"ק שתקבל את מנועו של הלאונצ'ינו 800 – טווין מקבילי בנפח 754 סמ"ק המפיק 81.6 כ"ס ב-9,000 סל"ד ו-6.8 קג"מ ב-6,500 סל"ד. הוא בעל 4 שסתומים לצילינדר, גל זיזים עילי כפול, והמצערות בקוטר 42 מ"מ. תיבת ההילוכים בת 6 מהירויות, ויש קלאץ' מחליק כסטנדרט. בבנלי טרם הציגו רשמית את הדגם, והם צפויים לעשות זאת בתקופה הקרובה.
מסמכי פטנט חדשים חושפים כעת כי דגם נוסף מתוכנן לצאת ולהרחיב עוד את משפחת ה-TRK, שגרסת ה-502 שלה זוכה להצלחה גדולה באיטליה ומובילה שם את טבלת מכירות האופנועים. כאן מדובר על גרסת 700 סמ"ק, שתגיע עם מנועו של ה-CFMOTO 700 CL-X, כלומר טווין מקבילי בנפח 693 סמ"ק, אשר מגיע עם מצערות חשמליות, בוכנות מחושלות וקלאץ' מחליק. ההספק המקסימלי עומד על 75 כ"ס והמומנט על 6.83 קג"מ.
גם כאן צפויים שני דגמים – גרסת X (בתמונה בראש הידיעה) עם חישוקי שפיצים המתאימים יותר לשבילים (קדמי בקוטר "19), יחד עם ה-TRK700 הרגיל שמגיע עם חישוקים יצוקים – שניהם בקוטר "17 עם צמיגי כביש. בשלב זה אין מידע נוסף, למעט תמונות חתוכות. אנו מאמינים כי גרסת ה-800 תקבל מכלולים איכותיים יותר ומערכות אלקטרוניקה מהמובילות, ואילו גרסת ה-700 סמ"ק תציע מכלולים ואבזור נחותים מעט יותר לטובת מחיר אטרקטיבי. נמשיך כמובן לעדכן.