בב.מ.וו משקפים את העתיד בצורה קצת לא שגרתית עם דגם קונספט שהוצג לאורחים נבחרים באירוע מוטורי באגם קומו שבאיטליה. המשמעות של הדברים היא שבב.מ.וו לא מוותרים על הסיפור הזה של אופנועי ספורט וממשיכים להשקיע בתחום המתכווץ.
בשנת 2024 ציינו בב.מ.וו נקודת ציון היסטורית – זכייה במדרגה הגבוהה ביותר של אליפות הסופרבייק העולמית עם טופראק ראזגאטליגלו הטורקי, לראשונה בתולדות היצרן מבוואריה. זה לא שינה את תכנית הצגת צמד הגרסאות – S-RR ו-M-RR הבכיר יותר – שמגיעים בדור רביעי וחדש ומשקפים הרבה אבולוציה לדור הראשון שהוצג בשנת 2009. מטרת גרסת הקונספט היא להראות את האנרגיות המחודשות שההצלחה המוטורית-ספורטיבית מספקת לב.מ.וו.
המנוע נלקח מאופנוע הסופרבייק של טופראק, עם ארבעה צילינדרים בנפח 999 סמ"ק הכוללים את תזמון השסתומים המשתנה מסוג ShiftCam ו-230 כ"ס, שלא ברור כמה מהם יגיעו לעולם הציבורי הדורש תקנות זיהום אוויר. כל האלקטרוניקה האפשרית מגרסת ה-WSBK M 1000 RR מגיעה לכאן, ובגדול כבר קיימת בגרסאות הציבוריות הנוכחיות. הרשימה ארוכה וכוללת כל בקרה אפשרית לרכיבת כביש ורכיבת מסלול.
אחד הפיצ'רים של אופנוע למסלול הוא ההתאמה הארגונומית לרוכב, כאשר כאן תתאפשר יכולת הכיוון של החלקים השונים, מהכידון, לרגליות ועד לנקודת העיגון של הזרוע האחורית לשלדה. גרסת הקונספט מקדשת את הקרבון ואת היעילות האווירודינמית בדמותם של הכנפונים.
אין הרבה מידע, אבל אפשר לסכם בבשורה הגדולה, שבב.מ.וו רוצים להביא את האופנוע מאליפות הסופרבייק העולמית לעולם הציבורי ומבטיחים שבשנים הקרובות נמשיך לראות מהם אופנועי מרוץ חוקיים לכביש, למרות המגמה ההולכת וגוברת להפשיר אותם רק למסלולים סגורים שלא דורשים תקנות זיהום אוויר יקרות וחונקות.